0

خشنودی بهائیت از تصویب قطعنامه جدید علیه ایران

  • کد خبر : 47692
  • ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹
خشنودی بهائیت از تصویب قطعنامه جدید علیه ایران
دفتر نمایندگی جامعه بهائی در سازمان ملل، 15 فروردین در توئیتی ضمن ابراز شادمانی از تصویب پیش‌نویس قطعنامه‌‌ جدید علیه ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، این قطعنامه که به بهانه «نقض حقوق اقلیت‌های مذهبی یا اعتقادی» توسط کشورهایی نظیر ایسلند، ایرلند شمالی، مقدونیه شمالی، مولداوی و انگلیس به کمسیاریای عالی حقوق بشر سازمان ملل ارائه شد. جالب آنکه آرای منفی این پیش نویس 8کشور، آرای ممتنع 16 کشور و آرای مثبت به آن 23 کشور بوده اند.

یعنی مجموع آرای منفی و ممتنع بیش از رای های مثبت است و ارائه دهندگان و موافقان این پیش نویس غالبا کشورهایی هستند که تابع سیاست های غرب بوده و استقلالی از خود ندارند.

از طرفی، وجود عناصر بهائی مانند «نازیلا قانع» به عنوان گزارشگر ویژه حقوق بشر و «رها بحرینی» به عنوان کارمند دفتر حقوق بشر سازمان ملل، نشان از نفوذ بهائیت و تحمیل خواسته‌های این تشکیلات در مصوبات این سازمان بین‌المللی دارد.

شادمانی مرکز بهائیت از این رویداد در سال جدید، نشان از شدّت دشمنی این فرقه علیه جمهوری اسلامی و نیز رضایت بهائیت از عملکرد افراد نفوذی‌اش در نهاد حقوق بشر سازمان ملل دارد. عملکرد بهائیت علیه ایران، محتوای پیام نوروزی بیت‌العدل حیفا و اقدامات بهائیان در کشور، نشان می‌دهد که از نقشه‌های این تشکیلات و آسیب‌های آن نباید غافل بود.


لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=47692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!