2

خانواده در بهائیت

  • کد خبر : 926
  • ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹
خانواده در بهائیت

من فرد بسیار فعالی در تشکیلات بهائی بودم فعالیت های زیادی درزمینه موسیقی ، تدریس سنتور ، رهبری ارکستر واجرای برنامه در جلسات مختلف داشتم در حقیقت برنامه ها به گونه ای بودکه ظاهرا خیلی به ما خوش می گذشت ولی هیچ کدام مرا اقناع نمی کرد .

به گزارش مفاز؛ من فرد بسیار فعالی در تشکیلات بهائی بودم فعالیت های زیادی درزمینه موسیقی ، تدریس سنتور ، رهبری ارکستر واجرای برنامه در جلسات مختلف داشتم در حقیقت برنامه ها به گونه ای بودکه ظاهرا خیلی به ما خوش می گذشت ولی هیچ کدام مرا اقناع نمی کرد . من دنبال چیز دیگری بودم . این راهم بگویم که فعالیت من دربهائیت آنقدر زیاد بود که ازمدرسه اخراج شدم چون حتی معلم هایم راهم تبلیغ می کردم . وقتی معلم می پرسید : منظور شما ازبهائیت چیست ؟ سریع اعتقاداتم رادرمورد ظهور امام زمان و…توضیح می دادم.

اگر هم می گفتند این ها تبلیغ است ، می گفتم: نه، واقعیت است. درنهایت اخراجم کردند. اخراج شدنم باعث شد خیلی برایم ارزش قائل شوند حتی ازبیت العدل ومحافل بهائی کشورهای دیگر برایم نامه آمد که درراه بهاء چنین ستمی به شما رسیده ، سربلند ومطئمن باش که خدا باشماست خیلی هم تبریک گفته بودند که این مسئله شامل حال هرکسی نمی شود .

دخالت تشکیلات در زندگی شخصی بهائیان چطور بود؟ بررفت وآمد واموال افراد نیز نظارت داشتند؟

تمام رفتارهای ما مورد توجه دقیق گروهی از اعضای تشکیلات بود همانطور که می دانید، بهائیت نیز مثل برخی فرقه های دیگر، جاسوس پرور است وتمام اعضای فامیل وحتی خانواده، جاسوس آدمند ، من جاسوس خواهرم ، خواهرم جاسوس برادرم وهمه جاسوس یکدیگر بودیم . فکر می کردیم این هم یک نوع خدمت به بهاء است که مثلا اگر برادرمان کم کاری کرد، اطلاع بدهیم . دقیق می گفتیم امروز برادرم با دوست مسلمانش ارتباط برقرار کرد یا فوتبال بازی کردو…….. ما باید جاسوسی می کردیم وتمام کارهای فردی اطرافیانمان را به تشکیلات اطلاع می دادیم.

اصلا طوری ما را می چیدند که نفع خودشان باشد به محض اینکه کسی کم کاری می کردد یا در کلاسی  شرکت نمی کرد به سراغش می رفتند که چرانیامدی وباید بیایی، یا اگر کسی بایک مسلمان ارتباط برقرار می کرد ، برایشان خیلی سنگین تمام می شد برای همین معمولا سعی داشتیم باکسی خارج ازجامعه بهائیت ارتباط برقرار نکنیم تا سوگلی وعزیز تشکیلات باشیم ، مقاممان بالاتر برود وبه جایی برسیم که مانند بالا دستی هایمان بردیگران ، سلطه داشته باشیم . البته ما هم درسطحی که بودیم روی پایین تر از خودمان سلطه داشتیم .

بهائیان ازسایه تشکیلات برزندگی شان آزرده نمی شوند ؟

نه، برای اینکه تحت تربیت فرقه فکر می کنند راهشان درست است وزاده شده اند تا کار وخدمت کنند واین برایشان افتخار است . اگر هم اذیت بشوند فکر می کنند ایراد خودشان است

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=926

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.