2

حمایت سلطنت‌طلبان از فرقه ها در شبکه پارس

  • کد خبر : 660
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ۷:۴۴
حمایت سلطنت‌طلبان از فرقه ها در شبکه پارس

شبکه سلطنت‌طلب پارس علاوه بر اجاره ساعتی برای تبلیغ و تمجید فرقه‌ها از خود، به‌نوعی حمایت خود را از آن‌ها دریغ نکرده و چشم یاری به آن‌ها دررسیدن به اهداف مشترک دارد.

به گزارش مفاز؛ سلطنت‌طلبان که دیگر در میان اقشار مختلف مردم و حتی مخالفان نظام، هیچ جایگاهی ندارند و تمامی وعده‌های پوشالی آن‌ها نقش بر آب‌شده و توانایی انجام کوچک‌ترین اقدامی را در راستای رسیدن به قدرت ندارند، تنها راه ادامه حیات خود را در حمایت از فرقه‌ها و خدمات به آن‌ها دیده‌اند.

این در حالی است که شبکه‌های مشابهی مانند شبکه اندیشه که به‌نوعی زیرمجموعه سلطنت‌طلبان است، به‌صورت اجاره‌ای در خدمت فرقه‌های مختلف بوده و به‌صورت شبکه‌ای اجاره‌ای فعالیت می‌کند.

گفتنی است این شبکه‌ها تحت حمایت فرقه‌ها و اربابان آن‌ها قرار می‌گیرند و در مقابل فرقه‌ها هم از مخاطبان کم‌وبیش این شبکه‌ها در جهت اهداف شوم خود بهره می‌برند، این مدل استفاده بهینه از یکدیگر برای سلطنت‌طلبانی که دیگر هیچ محبوبیتی ندارند و برای فرقه‌هایی که تمامی شگردهای آن‌ها مشخص‌شده است، همکاری بسیار متنوع و خوبی به‌حساب می‌آید.

اما بیشترین زمان اجاره برای فرقه ضاله بهاییت و عرفان حلقه بوده، هرچند از تشکیلات فرقه‌ای دیگری هم در میان برنامه‌های اجاره‌ای در این شبکه‌ها به‌ندرت مواردی دیگر رصد شده است.

در تازه‌ترین این موارد در برنامه “بازتاب” که برنامه‌ای اجاره‌ای در شبکه پارس در تمجید از تشکیلات جاسوسی بهاییت است تبلیغ، مظلوم‌نمایی و … برای این افراد انجام می‌شود. برنامه‌ای که اصرار دارد فرقه را دین خوانده و با استفاده از کلماتی مانند خدا، پیامبر و همکاری ادیان… خود را موجه نمایش داده و مسیر نفوذ خود را هموار کند.

برنامه “در تی‌وی” هم از دیگر برنامه‌های اجاره‌ای است که تلاش دارد عرفان شیطانی حلقه و شخص سرکرده آن را از تمامی اقدامات انجام‌شده توسط آن‌ها استثنا کند و آن‌ها را مبری از هرگونه خطا و اشتباه معرفی و درعین‌حال مخاطب را تشویق و ترغیب به رفتن به سمت فرقه نماید.

دیده بان

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=660

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!