3

تبلیغات نافرجام علیه حجاب

  • کد خبر : 768
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۸:۳۹
تبلیغات نافرجام علیه حجاب

واکنش به ساخت بازی رایانه ای حجاب (مدا) در شبکه بهایی من و تو، نشانه ای از شکست پروژه‌های این تشکیلات صهیونیستی در جهت تخریب حجاب است.

به گزارش مفاز؛ بهاییت از جمله فرقه‌هایی است که در موضوع حجاب و عدم پایبندی به حد و مرزها در این زمینه بسیار تلاش داشته تا آن چیزی را که بر طبق آن تعلیم داده شده است را به عرصه ظهور گذاشته و در جوامع هدف اجرایی نماید.

ازجمله این جوامع، کشورهای اسلامی هستند که در رأس آن‌ها ایران، مهم‌ترین هدف تعریف‌شده در بهاییت است. بااین‌حال پیشینه تاریخی این فرقه استعماری و ضاله خود گویای عدم پایبندی افراد به حدومرزها و آزادی عمل در مسائل غیراخلاقی بوده و هست.

در همین راستا افراد معلوم‌الحالی مانند مسیح علی نژاد این روزها به طور دربست درخدمت بهاییت است و تلاش دارد با نمایشی رسانه‌ای حجاب را تخریب نماید و از سویی دیگر شبکه منتسب آنها نیز با برنامه‌ها و مصادیق مختلف همین وظیفه را ترویج می‌کنند.

در این رابطه به قسمتی از پیشینه تاریخی فرقه در خصوص حجاب اشاره‌ای می‌کنیم:

قُرةالعَین اولين زنی است كه در قرن نوزده كشف حجاب كرد، طاهره که به دنبال چنین فضایی برای افکار نفسانی و شیطانی خود بود به این فرقه پیوست و همچنین با حرکات خود در ردیف نزدیک‌ترین یاران باب درآمد. وی اولین زن در بابیت بود که روسپی‌گری و کشف حجاب را انجام داد و نمونه‌ای شد برای افراد دیگر در این فرقه و اعلام کرد که با آمدن فرقه بابیت، احکام اسلامی ملغی شده است.

در تهران به جرم فسادهای مکرر اخلاقی اعدام شد. وی اولین زنی بود که به این اتهام اعدام شد. از طرفی دیگر طاهره تفسیری انقلابی از بابی‌گری ارائه کرد که موجب جدایی در جامعه بابی‌ها در ایران و عراق گردید. طاهره بالاترین شخصیت زن در فرقه بیانی و سومین و مشهور‌ترین شخصیت زن در فرقه بهاییت است. یکی از مشهورترین کارهای او برداشتن روبنده در واقعه بدشت بود. همچنين طاهره با مردان نامحرم بدون نقاب بر چهره به گفت‌وگو مي‏پرداخته و این امور سبب مي‏شد تا متشرعين بر وي اعتراض نمايند، وي در پاسخ به اعتراض برخي از مريدان خود، تصمیم گرفت تا با ارسال نامه ‏اي به علی‌محمد باب، از او دراین‌باره پرسش نمايد. باب در پاسخ به نامه قره‌العین، كارهاي او را تأييد نمود و به تمجيد از وي نامه‌ای نوشت: پس‌ازآن هنگام، كلمه «طاهره» نيز يكي از لقب‏هاي او قرار گرفت.

آنها به مدت بیست‌ودو روز در ناحيه بدشت کلیه احکام اسلام را زير پا گذاردند، و زن و مرد در يكديگر افتادند و چنان فساد اخلاقی كردندكه حتي بعدها، مورخان بابي درصدد انكار و يا توجيه آن اعمال کثیف و زشت برآمدند.

همچنين او، نكاح يك زن با نُه مرد را مجاز، و حتي مستحب می‌دانست و این‌یکی از افکار کثیف وی بود. عاقبت كار به آنجا رسید كه قره‌العین و ملأ محمدعلی قدوس، هر دو تن در يك محمل نشستند، سپس دریکی از روستاهاي ميان راه، آن دو در اوج بي‏ عفتي، با يكديگر به گرمابه ‏اي رفتند و… ماجراي مزبور، چندان زشت و وقيحانه بوده است كه بابيان و بهاییان در اساس، آن را انكار مي‏كنند، و مي‏كوشند تا قره‌العین را زني طاهر و پاک‌دامن، ايشان درنهایت مدعي مي‏شوند كه معاشرت قره‌العین با قدوس، از نوع معاشرت همسران بوده است.

با بررسی این موارد تاریخی به راحتی درمی یابیم که واکنش به ساخت بازی رایانه‌ای در مورد حجاب، توسط شبکه ای که منتسب به بهاییان است امری طبیعی است و از نشانه‌های بارز دشمنی این فرقه با تعالیم اسلامی و مسلمانان است.

 دیده بان
لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=768

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.