0

بهائی‌ها سُرنا را از سر گشادش می‌نوازند!

  • کد خبر : 52349
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
بهائی‌ها سُرنا را از سر گشادش می‌نوازند!
مهره های بهائی کوشیده اند تا اقتصاد جامعه ایران را تضعیف کنند و از این رو با سیاه نمایی علیه ایران در سطح بین الملل، تا حدی زمینه ساز تحریم های اقتصادی و دارویی بوده اند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، مهره های بهائی کوشیده اند تا اقتصاد جامعه ایران را تضعیف کنند و از این رو با سیاه نمایی علیه ایران در سطح بین الملل، تا حدی زمینه ساز تحریم های اقتصادی و دارویی بوده اند.

حال جالب است که بهائیان برای کتمان و فرافکنی این خیانت، در صدد برآمده اند تا مسائلی را به عنوان اولویت مطرح کنند، که امروزه جزو دغدغه های اصلی مردم ایران نیست.

بر این مبنا، اخیرا اعضاء فرقه ضاله بهائیت بحث تبعیض جنسیتی را به عنوان یک معضل مهم و در اولویت اصلی مطرح کرده اند تا با این اقدام، مسئله معاش و اقتصاد جامعه ایران را اموری نه چندان درخور توجه جلوه دهند.

حال نکته قابل توجه اینجاست بهائیان حتی در مطرح کردن موضوع تبعیض جنسیتی آن را به نحو جهت دار مطرح می کنند و رواج ابتذال را به عنوان مصداق تبعیض جنسیتی معرفی می نمایند.

با تمام این احوال، آیا بهتر نیست مهره های فرقه ضاله بهائیت توصیه هایی چون تبعیض جنسیتی را خطاب به تشکیلات خود یعنی بیت العدل بیان نمایند چراکه در این مجموعه زنان اجازه عضویت ندارند!!!

با این وصف، طرح بحث تبعیض جنسیتی، آن هم توسط مهره های فرقه ای که حضور زنان در تشکیلات آن ممنوع است، نشان از نفاق بهائیان دارد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=52349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!