1

بهائیت برای تبلیغ، بیشتر روی چه اقشاری از جامعه سرمایه گذاری می کنند؟

  • کد خبر : 929
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
بهائیت برای تبلیغ، بیشتر روی چه اقشاری از جامعه سرمایه گذاری می کنند؟

بیشتر به روستاها می روند، روی افرادکم سواد وجوان هایی که ازاسلام اطلاعات کافی ندارند کار می کنند هیچ وقت نمی روند باعلماء صحبت کنند فقط سمت قشر کم سواد وناآگاه می روند، افرادی که بهائیت را نمی شناسند ونمی دانند که فرقه است

به گزارش مفاز؛ بهائیان برای تبلیغ بیشتر به روستاها می روند، روی افرادکم سواد وجوان هایی که ازاسلام اطلاعات کافی ندارند کار می کنند هیچ وقت نمی روند باعلماء صحبت کنند فقط سمت قشر کم سواد وناآگاه می روند، افرادی که بهائیت را نمی شناسند ونمی دانند که فرقه است.

شیوه تبلیغشان این طور است اولا بی نهایت بامهر وعطوفت برخورد می کنند تامهرشان را دردل شخص ایجاد کنند. آنقدر عاشقانه با طرف رفتار می کنند که فرد فکر می کند هرچه بگویند درست وآدم های خوبی هستند.

درمرحله بعد، در ذهن طرف نسبت به تمام اندوخته های قبلی ، نفرت ایجاد می کنند باور اعتقاداتش را زیر سوال می بردند وشروع می کنند به ایراد گرفتن از اعتقاداتش.مثلا، اگر مسلمان باشد می گویند چرا اسلام بین زن ومرد فرق می گذارد و…..درصورتی که اگر به کنه بهائیت پی ببریم می ببینیم چقدر به زن جفا کرده همین عضویت دربیت العدل

که بالا ترین مقام می دانند، برای زنان ممنوع است حتی درمورد حجشان –که زیارت خانه باب وبهاء است می گویند لازم نیست خانم ها بروند .ارث زن هم کمتر است درمورد مهریه می توان گفت زن را هیچ حساب کرده اند چرا که سقف مهریه مجاز 19مثقال طلا برای زنان شهری و19مثقال نقره برای زنان روستایی است بعد هم می گویند نباید این مهریه رابگیرید وهرکس تمام 19مثقال رابخواهد مورد غضب تشکیلات وبقیه افراد واقع می شود درواقع هیچ ارزشی برای زنان قائل نیستند مگر 19 مثقال طلا یانقره چقدرارزش دارد؟ از طرفی چرا باید بین زن شهری وروستایی آنقدر تفاوت بگذارند؟

ممکن است زن روستایی ازلحاظ دانش یا فعالیت های اجتماعی از هر نظر اززن شهری برتر باشد ، اما چون درروستا زندگی می کند باید مهریه اش کمتر باشد. این ها همه نشان می دهد تعالیمشان غلط است وحتی خودشان هم نمی توانند آن را عملی کنند.

آنوقت ازاسلام ایراد می گیرند می گویند ما اول کاملا به قرآن اعتقاد داشته وقبولش داریم بعد بهائی می شویم امادر مسئله الوهیت هم دست بردند ودر اصول پنچ گانه اسلام، اصل اول (توحید) را خدشه دار کردند همچنین درنبوت وامامت مشکل ایجاد کرده اند این نشان می دهد آنها دو رو منافق اند که ادعا می کنند قرآن را قبول دارند بعد هم می گویند قرآن با کتاب های بهاء هیچ فرقی ندارد درحالی که قرآن سراسر معجزه است.

معجزه هایی که امروز کشف می شود واقعا این همه عظمت خدا آدم را شگفت زده می کند در مورد مسائل مختلف علمی هم پیشگویی هایی فراوانی در قرآن است اما کدام پیشگویی باب بهاء یا عبد البهاء عملی شده؟ فقط دروغ می گویند .

شیوه تبلیغشان این طور است که اولا بی نهایت با مهر وعطوفت برخورد می کنند تا مهرشان رادردل شخص ایجاد کنند آنقدر عاشقانه با طرف رفتار می کنند که فرد فکر می کند هر چه بگویند درست است وآدم ها ی خوبی هستند. در مرحله بعد در ذهن طرف نسبت به تمام اندوخته های قبلی ، نفرت ایجاد می کنند باور واعتقاداتش را زیر سوال می برند وشروع می کنند به ایراد گرفتن از اعتقاداتش

از دیگر موارد تبلیغ تعالیم بهاء است می گویند 12 تعلیم داریم که به ضرس قاطع می توانم بگویم کاملا دروغ وپوچ است خلاصه آنقدر فرد را به چالش می کشند تا دچار نفرت شده وناخودآگاه فکر کند چه دین بدی دارد وبهتر است دین جدیدی انتخاب کند وقتی می بینند فردآمادگی لازم

را پیدا کرده، خود را معرفی می کنند ومی گویند بهاء تعالیمی آورده که درآن حقوق زن با مرد هیچ فرقی نمی کند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=929

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!