4

بهائیت، در دسترس‌ترین منبع اطلاعاتی اسرائیل

  • کد خبر : 18450
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
بهائیت، در دسترس‌ترین منبع اطلاعاتی اسرائیل
مرکز اصلی مدیریت فرقه بهائی در «حیفا» زیر نظر دولت صهیونیستی از یک طرف روزبه‌روز فعالیت‌ها و دستورالعمل‌های تشکیلاتی خود را به بهائیان سراسر جهان گسترش داده و طرف دیگر بر ساختمان‌ها و موقعیت خود در سرزمین‌های اشغالی می‌افزاید.

پایگاه خبری مفاز – «یوسی کوهن، رئیس برکنار شده سازمان جاسوسی اسرائیل (موساد) در مراسمی با حضور بنیامین نتانیاهو مدعی شد: «ما به قلبِ قلب دشمن خود ایران نفوذ کرده ایم… ما به طور مستمر اطلاعات آنها را جمع‌آوری و اسرارشان را فاش کرده‌ایم و غرور و اعتماد به نفس آنها را تضعیف کردیم.»»(۱)

در شرایطی که مسئولان اسرائیلی با چنین نفرتی از ایران سخن گفته و نفوذ مستمر در درونی‌ترین بخش‌های کشور را افتخار خود می‌دانند، مرکز اصلی مدیریت فرقه بهائی در «حیفا» زیر نظر دولت صهیونیستی از یک طرف روزبه‌روز فعالیت‌ها و دستورالعمل‌های تشکیلاتی خود را به بهائیان سراسر جهان گسترش داده و طرف دیگر بر ساختمان‌ها و موقعیت خود در سرزمین‌های اشغالی می‌افزاید.

اگر از حمایت و ارتباط تنگاتنگ سرکردگان بهائیت و اسرائیل در گذشته عبور کنیم، اقدامات تشکیلاتی و امروزه این فرقه در ایران، مصداق بارز جاسوسی است. بخش‌های موسوم به «صیانتی» فرقه بهائی، مسئول تبادل کامل اطلاعات بهائیان به حیفاست.

درونی‌ترین بخش هر جامعه و اولین پایگاه مدنی آن، خانواده‌ است که بهائیان مثلاً در ایران با تعاملاتی که با خانواده‌ها دارند در کنار روابط کاری، درسی و حرفه‌ای، جزئی‌ترین زوایای مربوط به اقشار مختلف جامعه ایران را در جلسات تشکیلاتی که هر ۱۹ روز برگزار شده و «ضیافت» نام دارد به مقامات بالاتر خود منتقل کرده تا نهایتاً تمام این مستندات به صورت طبقه‌بندی شده به مرکز فرقه که زیر نظر دولت اسرائیل است، انتقال داده شود. این شکل از جاسوسی اطلاعات، سوای از برنامه‌ریزی‌های خرابکارانه و مأموریت‌های حرفه‌ای این سازمان تشکیلاتی است.

در این شرایط حساس و خصومت‌آمیز، اولین و در دسترس‌ترین منبع اطلاعاتی صهیونیست‌ها، بانک‌های اطلاعاتی بهائی است که در صورت عدم مهار اقدامات تشکیلاتی و خیانت‌آمیز این فرقه در کشور، به راحتی در اختیار رژیم صهیونیتستی قرار می‌گیرد.

پی‌نوشت:
۱. عصر ایران، ۱۱ خرداد ۱۴۰۰

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=18450

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!