0

آیا مولوی عبدالحمید بهائیت را می‌شناسد؟

  • کد خبر : 43653
  • ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۹:۰۰
آیا مولوی عبدالحمید بهائیت را می‌شناسد؟
مولوی عبدالحمید در خطبه‌های نماز جمعه ۹ دی، در حالی از حقوق شهروندی بهائیان سخن گفت که بهائیان بسیاری در این کشور به کسب درامد و زندگی عادی خود مشغولند. گواه این امر کارتل‌های اقتصادی بهائیان و تحرکات مختلفی است که توسط این گروه صورت می‌پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، ریشه دفاع از بهائیت در خطبه‌های نماز جمعه، به ناآگاهی از این سازمان و بی‌توجهی به موازین اعتقادی اهل سنت توسط این عالم اهل تسنن بازمی‌گردد!

آیا آقای عبدالحمید از برنامه‌های براندازانه بهائیت و نقشه‌های کوتاه و بلندی که بهائیت برای به دست گرفتن کنترل امور طرح‌ریزی می‌کند مطلع است؟

آیا ایشان مطلع هستند که بهائیان برخلاف قانون، به فعالیت‌های تشکیلاتی خود که از سرزمین‌های اشغالی خط‌دهی می‌شود مشغولند؟ آن هم در حالی که هیچ اسرائیلی حق بهائی شدن در همان سرزمین را ندارد!

وقتی بهائیان بی اعتنا به چارچوب‌های کشور جلسات تشکیلاتی خود را دنبال کرده و با گزارش امور مسلمانان بانک اطلاعاتی اسرائیل را تکمیل می‌کنند، عقل سلیم هیچ کشوری می‌تواند به سکوت و انفعال حکم نماید؟

شنیدن چنین سخنانی را از زبان شخصیت‌های برجسته، می‌توان حاصل جهت‌دهی نقشه اخیر بهائیان در توصیه به ارتباط و حضور فعال و مزورانه این گروه در عرصه سیاست دانست.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=43653

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!