0

هیچ فاجعه ای بالاتر از دین فروشی نیست

  • کد خبر : 48089
  • ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹
هیچ فاجعه ای بالاتر از دین فروشی نیست
امام جمعه لیکک گفت: هیچ فاجعه ای بالاتر از دین فروشی نیست و یهود یک قوم نژاد پرست و جامع آن رژیم کودک کش اسرائیل است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، حجت‌الاسلام صلواتی، امام جمعه لیکک در خطبه‌های نماز جمعه امروز که در مسجد صاحب الزمان این شهرستان برگزار شد گفت: امروز بزرگترین خطر برای دانشمندان و اهل علم و ایمان و جامعه دنیا گرایی و دین فروشی به هر قیمت است و کسانی که در دنیا از راه شنیدن کلام خدا را بر مردم بستند در آن دنیا از شنیدن کلام الهی ممانعت می شود.

وی افزود: کسانی که کتمان حقایق می کنند و حق دیگران را ضایع می کنند،دین فروشی می کنند و قلمروی دین فروشی در بازار و خانواده و همه جا اتفاق می افتد اما باید بدانیم که در سیاست دین فروشی بسیار بیشتر از موارد اقتصادی است و هیچ فاجعه ای بالاتر از دین فروشی نیست.

حجت‌الاسلام صلواتی بیان کرد :باید در مقابل زور و استکبار ایستاد چرا که این روش و مکتب املم علی(ع) است و امروزه می بینیم دین فروشان پیشرفت دنیوی می کنند همانند جامعه امام حسین که دین فروشی رایج بود و ای مردم در دین خود مراقبت کنید چرا که هیچ زیانی برای ما بیشتر از این در دنیا و آخرت نیست.

وی در خصوص دشمنی ایران با رژیم اسرائیل گفت: اسرائیل در دین با ایران مشکل دارند و در زمان هخامنشی ایرانیان را قتل عام کردند چرا که خود تمدن ندارند و یکی از مشکلاتشان با ایران اسلامی بی تمدنی است.

حجت‌الاسلام صلواتی اظهار داشت: یهود یک قوم نژاد پرست است و دارای روحیه ستم گری است و از اساس مخالف اسلام هستند و جامع آن رژیم کودک کش اسرائیل است.

امام جمعه لیکک ادامه داد: مسئله ما به رژیم کودک کش اسرائیل ستم گری است و این تکلیف اسلام است که می گوید با استکبار باید جنگید و در دوران پهلوی این تفکر را خاموش نگه داشتند تا اینکه امام خمینی ره با نام‌گذاری روز قدس اسلام ناب محور را در این قطعه از عالم را ایجاد کرد و روز قدس و حمایت ایران و دنیا از قدس را بنا نهاد.

وی خاطرنشان کرد: یهودیان بیت القدس را زادگاه پیامبر خود می داند درحالی که بیت المقدس قبله اول مسلمین است و پیشگاه ظهور ولی زمان خواهد بود و این بعثت و رسالت ما است و اسرائیل از نهادینه شدن این فرهنگ در ایران و خاورمیانه بسیار می ترسد و مشکل دارد.

حجت‌الاسلام صلواتی  در پایان گفت: نوع دشمنی ما و اسرائیل ریشه تاریخی و دینی دارد و اگر ایران جلوی اسرائیل را نم گرفت امروزه آنها با فتنه گری و استکبار برای مسلمانان ایجاد مشکل های فراوان می کرد اما اسلام تکلیف ما را مشخص کرد و این رژیم منحوس از درون بیش از هر زمانی مورد تحدید و غرق شده است و دست و پا می زنند و این وعده خداوند است که ظلم پا برجا نیست و این غده سرطانی از روی زمین برداشته خواهد شد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=48089

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!