1
در بیانیه ای مضحک مطرح شد:

نگرانی بنت و لاپید از خروج سپاه از لیست سازمان های تروریستی/معرفی سپاه به عنوان عامل قتل هزاران یهودی

  • کد خبر : 32968
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۴۲
نگرانی بنت و لاپید از خروج سپاه از لیست سازمان های تروریستی/معرفی سپاه به عنوان عامل قتل هزاران یهودی
نخست وزیر و وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در پی انتشار اخباری در خصوص احتمال خارج شدن سپاه پاسدران از لیست سازمان های تروریستی نسبت به این مساله ابراز نگرانی کرده و در ادعایی مضحک سپاه را عامل قتل هزاران غیر نظامی در خاورمیانه معرفی کردند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، نقتالی بنت نخست وزیر و یاییر لاپید وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی نسبت به گزارشاتی که بیانگر تصمیم احتمالی دولت آمریکا برای بررسی امکان خروج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از لیست سازمان های تروریستی است اظهار نگرانی کردند.

در بیانیه مشترک بنت و لاپید که امروز جمعه منتشر شده آمده است: سپاه پاسداران یک سازمان تروریستی است که هزاران نفر از جمله آمریکایی ها را کشته است لذا ما نمی توانیم باور کنیم آمریکا این سازمان را از لیست سازمان های تروریستی خارج کند.

در بخش دیگری از این بیانیه می خوانیم: سپاه پاسداران ایران همان حزب الله در لبنان، جهاد اسلامی در غزه، حوثی ها در یمن و شبه نظامیان در عراق است. سپاه پاسداران در پشت پرده حملاتی قرار دارد که شهروندان و سربازان آمریکایی را در نقاط مختلف خاورمیانه از جمله در سال گذشته هدف قرار داده است، آنها عامل اصلی برنامه ریزی برای ترور مقامات دولتی آمریکا هستند.

مقامات رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهای خود افزودند: سپاه نقش اصلی را در قتل هزاران شهروند سوری و ویرانی لبنان بر عهده داشته و یهودیان را تنها به دلیل یهودی بودن به قتل می رساند، علاوه بر آنکه مسیحیان و مسلمانان را نیز به قتل می رساند چرا که آنها تسلیم شدن در برابر سپاه را نمی پذیرند.

بنت و لاپید در ادعایی مصحک تاکید کردند: تلاش برای خارج کردن سپاه پاسداران از لیست سازمان های تروریستی به سخره گرفتن قربانیان و نادیده گرفتن واقعیت ها است، لذا باور این مساله برای ما سخت است که سپاه پاسداران در مقابل تعهد به عدم هدف قرار دادن آمریکایی ها از لیست سازمان تروریستی خارج شود.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=32968

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!