2

نماینده ولی فقیه: کلیسا و پاپ ابزاری در دست استعمارگرها هستند

  • کد خبر : 56904
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
نماینده ولی فقیه: کلیسا و پاپ ابزاری در دست استعمارگرها هستند
آیت الله عبادی با بیان اینکه دشمنی یهود با مسلمانان، تاریخی و ریشه‌دار است، گفت: امروز چهره صهیونیست و یهودیان با جنایات و کودک‌کشی که در غزه انجام می‌دهند در سطح دنیا تباه شده و همه عالم به آنان با تنفر نگاه می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز صبح (۲۹ آبان) در دیدار با دست‌اندرکاران گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج یک فرهنگ است که در دو جهت نامحدود می‌باشد یکی اینکه بسیج منوط به طیف و قشر خاصی نیست و دیگر آنکه در نوع کارش محدودیت ندارد یعنی یک مورد خاص تعریف شده نیست؛ اگر تعریفی بر آن صدق می‌کند انجام وظیفه است که مهمترین جایگاه هر انسان متعهد انجام وظیفه است.

وی با بیان اینکه ورود بسیج در جبهه نظامی معادلات دنیا را عوض کرد، افزود: در قرآن آمده است که «لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَداوَةً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَ الَّذِینَ أَشْرَکُوا… قطعاً سرسخت‌ترین مردم را در دشمنی نسبت به اهل ایمان، یهودیان و مشرکان خواهی یافت.»

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان دشمنی مداوم و ریشه‌دار یهود در طول تاریخ بر علیه مکتب انبیاء الهی، تصریح کرد: اینها دین حضرت موسی(ع) را بر اساس منافع خود تحریف کردند و بعدها بر علیه تمام پیامبران توطئه می‌کردند و با قساوت قلب آنان را می‌کشتند.

آیت الله عبادی با اشاره به تحریف‌های یهودیان و عواملشان در دین مسیحیت، ادامه داد: آنها تحریف‌ها را به گونه‌ای انجام دادند که به اصطلاح عوامل دیانتی، ابزاری برای اهداف مادی آنان می‌شوند.

امام جمعه بیرجند افزود: آنچه را که امروز شما به عنوان جامعه رسمی مسیحی مشاهده می‌کنید هیچکدام مسیحی نیستند؛ اوایل انقلاب یک دانشجو به پاپ مسیحی نامه نوشته بود و درخواست کرد یک ساعت مسیحی باشید چون مسیحی نیستید.

کار نسل یهود بر روش گذشتگانشان ظلم است

وی با بیان اینکه کار نسل یهود بر روش گذشتگانشان ظلم است، عنوان کرد: در قرآن خداوند قوم دیگری را اینگونه ملامت نکرده است پس پیداست یک مسئله آگاهانه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جنایات مغول مقطعی بود و نسل بعدشان مروج اسلام بودند و مسجد گوهرشاد مسجد مشهد مقدس را یکی از نوادگان مغول ساخته است، گفت: اما براساس علم غیبی قرآن، نسل یهود به اختیار خودشان راه ظلمی که گذشتگانشان رفته‌اند را تعقیب می‌کنند و شاهدیم که اینها چه جنایتی در طول تاریخ انجام می‌دهند.

آیت الله عبادی با اشاره به موضع زیبا و قاطعانه جمهوری اسلامی ایران در نشست مشترک سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب با موضوع غزه که در ریاض پایتخت عربستان برگزار شد، گفت: اما بقیه کشورهای اسلامی عواملی هستند که صهیونیست‌ها کاشتند و اکنون از سکوتشان استفاده کرده و مردم فلسطین و غزه را ذبح می‌کنند.

وی بیان کرد: کلیسا و دستگاه پاپ مسیحی هم ابزاری دست استعمارگرها است و این سفیدپوستان آمریکایی در واقع آمریکایی نیستند بلکه اروپایی هستند و اول سنگ آن‌ها به مردم مظلوم سرخپوست بومی آمریکا خورد و بعد سایر کشورهای مظلوم و حمله‌ به کشورهای بی‌پناه را در دستور کار قرار دادند.

امام جمعه بیرجند افزود: حدود ۱۰۰ میلیون سرخپوست را کشتند و روی قبرشان تمدن به ظاهر مدرن ایالات متحده آمریکا را ساختند و این شناسنامه آنها است.

آیت الله عبادی در ادامه گفت: اما مسیحیان واقعی نسبت به مسلمین دوست هستند و به عنوان مثال جورج جرداق، ادیب و شاعر مسیحی شیفته حضرت علی(ع) بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از تفکر یهود و صهیونیست به عنوان غده خطرناک و سرطانی جامعه بشری یاد کرد و افزود: امروز چهره صهیونیست و یهودیان با جنایات و کودک‌کشی که در غزه انجام می‌دهند را در سطح دنیا تباه شده و همه عالم به آنان با تنفر نگاه می‌کنند.

وی بیان کرد: پرده‌برداری از چهره صهیونیست و ایادی آنان در سطح جهان مقدمه‌ای برای نابودی و محو آنان از صفحه روزگار است؛ در حالی که برخی چهره‌های هالیودی از فلسطین حمایت کردند اما هنوز در داخل ایران کسانی هستند که به سمت اسرائیل می‌غلتند آیا وقت آن نرسیده که خود را از ننگ وابستگی به اسرائیل و اینکه بگوید برخی جریانات در ایران ذخایر ما هستند، نجات دهند؟!

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=56904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!