3

قبله اول مسلمانان با تفرقه شیعه و سنی به دست یهود افتاد

  • کد خبر : 48119
  • ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۱۴
قبله اول مسلمانان با تفرقه شیعه و سنی به دست یهود افتاد
امام جمعه گوگ‌تپه مهاباد گفت: بی‌تردید اگر در این شرایط حساس از قرآن پیروی نشود نمی‌توان بر دشمن غلبه کرده و در اثر تفرقه شیعه و سنی بود که قبله اول مسلمانان به دست یهود افتاد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، ماموستا یحیی اسماعیلی در مراسم افطاری وحدت و مقاومت که با حضور علمای شیعه و سنی در اداره تبلیغات اسلامی مهاباد برگزار شد، با تسلیت شهادت امام علی(ع) اظهار داشت: مسئله وحدت مسلمانان و قضیه فلسطین از مهم ترین اولویت‌های مسلمین است و امروز باید کلیدهای مؤفقیت امت اسلامی واکاوی شود که وحدت بر اساس مبنای قرآنی یکی از آن ها است.

وی افزود: قرآن کریم امت اسلامی را امت واحده عنوان می‌کند و کسی که در بند بندگی خداوند باشد مهم‌ترین فکر و اولویتش رسیدن امت به وحدت است، در این شرائط کنونی باید بیش از گذشته اتحاد بین امت را تقویت کرد و پیامبر معظم اسلام(ص) اولین منادی وحدت بود.

امام جمعه گوگ تپه تصریح کرد: استعمارگران همواره با توطئه‌های شوم و شیطانی به وسیله مزدوران خود مانع شکل‌گیری وحدت در جوامع اسلامی شدند، و با ساخت فرقه‌های انحرافی به مبارزه با اسلام برآمدند و امروز باید قدرت و وحدت اسلامی را تقویت کرد و بی‌تردید وحدت و پیروی از قرآن مسلمین را به قدرت و اقتدار رساند.

ماموستا اسماعیلی گفت: اگر در این شرائط حساس از قرآن پیروی نشود نمی‌توان به دشمنان غلبه داشت و در اثر تفرقه شیعه و سنی بود که قبله اول مسلمانان به دست یهود افتاد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=48119

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!