1

فعالان یهودی آمریکا: به نام ما جنایت نکنید

  • کد خبر : 56825
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
فعالان یهودی آمریکا: به نام ما جنایت نکنید
جمعی از فعالان یهودی آمریکایی در فضای مجازی با محکوم کردن جنایات اسرائیل علیه فلسطینیان، روش‌های رسانه‌های آمریکایی و صهیونیستی برای فریب افکار عمومی درباره وقایع جنگ غزه را تشریح کردند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، جمعی از فعالان یهودی آمریکا با شعار «نه به نام ما» با صدای بسیاری از یهودیان در سراسر جهان در محکومیت قتل عام فلسطینیان در غزه همراه شدند و به افشای روش‌های جنبش صهیونیستی برای شستشوی مغزی آنها و القای افکار نادرست در مورد تاریخچه درگیری در فلسطین اشغالی پرداخته‌اند.

این افراد در حال حاضر برای علنی کردن مواضع خود به شبکه اجتماعی تیک تاک روی آورده و  با تأکید بر این موضوع که رسانه‌های آمریکایی و غربی از بیان دیدگاه آنها امتناع می‌ورزند و اصرار بر برجسته کردن یک دیدگاه خاص در این زمینه دارند.

یکی از این فعالان یهودی نوشت: صهیونیسم، نسل‌کشی است؛ از آنچه در جریان است برای تنفر نسبت به جوامع یهودی استفاده نکنید. صهیونیسم ربطی به یهودیت ندارد.

یک فعال دیگر با نام کاربری «کلئوس ورلد» در تیک تاک همبستگی خود را با فلسطینی‌ها اعلام کرد. کلئوس در یک کلیپ‌ می‌گوید که سؤالات زیادی درباره دلیل حمایتش از فلسطین دریافت می‌کند، زیرا او یک یهودی است که در محیط جنبش صهیونیستی بزرگ شده است و همچنین درباره حمایت بسیاری از یهودیان از فلسطینیان سؤالات زیادی از او می‌پرسند.

کلئوس که صهیونیسم را پس از درک نشانه‌های نژادپرستی در آن ترک کرد، پاسخ می‌دهد که دلیل این امر این است که یهودیان «با اطلاعات نادرست تغذیه می‌شوند». او این موضوع را اینگونه توضیح می‌دهد که پس از تحقیق و مطالعه دریافته است که قربانی شستشوی مغزی و فریب جنبش صهیونیستی شده است؛ جنبشی که می‌خواهد اهمیت موجودیت اسرائیل را به عنوان مرکز دموکراسی، آزادی، توسعه و پیشرفت جا بزند.

او ادامه داد که یهودیان در ایالات متحده با این باور تربیت شده‌اند که یهودیت، صهیونیسم است؛ هویت یهودی به معنای کشور اسرائیل است و فلسطینی‌ها تروریست هستند، در حالی که هیچ کس به آنها درباره نکبت یا اشغالگری اسرائیل چیزی نگفته است.

وی توضیح داد: وقتی جنبش صهیونیستی متوجه می‌شود که شما رسانه‌هایی را دنبال می‌کنید که دیدگاه‌های دیگر را منعکس می‌کنند، شما را از این کار منع می‌کنند به بهانه اینکه این رسانه علیه اسرائیل است.

در کلیپ دیگری، کلئوس گفت که تبلیغات صهیونیستی بر اساس برجسته کردن اسرائیل به عنوان حامی یهودیان در سراسر جهان است که باید از هر لحاظ حمایت شود، زیرا امن‌ترین مکان برای زندگی است. اما او می‌خواهد توضیح دهد که برعکس این موضوع صادق است و اسرائیل هرگز مکانی امن برای زندگی نیست، زیرا همیشه در وضعیت جنگ قرار دارد.

این را سربازان اسرائیلی که پس از شرکت در عملیات نظامی با بیماری روانی به ایالات متحده بازگشتند، به او گفتند.

کتی، یک شهروند یهودی آمریکایی که او نیز در یک خانواده صهیونیست بزرگ شده و پدربزرگش از بازماندگان هولوکاست بود، گفت که موضوع درگیری در فلسطین و پیشینه تاریخی آن را مطالعه کرده است تا سعی کند بر روند شستشوی مغزی غلبه کند.

وی نوشت: هزاران بار از فعالان، هنرمندان، مربیان، مطبوعات و سخنرانان فلسطینی سپاسگزارم که به آموزش من ادامه می‌دهند و  طرز فکر من را به سمت ضداستعماری‌تر شدن تغییر می‌دهند. او توضیح داد که به محض پایان یافتن مطالعاتش خود را در سنگر مدافعان فلسطین یافت، زیرا از دخالت غرب در ایجاد تراژدی فلسطین اطمینان پیدا کرده است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=56825

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!