2
امام جمعه اصفهان:

غرب از یهودیان به عنوان جاسوس استفاده می‌کند / یهودیان صهیونیست دشمن‌ترین دشمنان مومنان

  • کد خبر : 34274
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۶:۲۸
غرب از یهودیان به عنوان جاسوس استفاده می‌کند / یهودیان صهیونیست دشمن‌ترین دشمنان مومنان
امام جمعه اصفهان گفت: سران غرب امروز اجازه نمی‌دهند که واقعیت‌های آتش سوزی یهودیان منتشر شود و از این قوم برای اموری مثل جاسوسی برای منافع خود استفاده می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان ضمن قدردانی از حضور مردم اصفهان در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: امروز جمعیت زیادی در راهپیمایی حضور داشت به گونه‌ای که میدان نقش جهان مملو از جمعیت شد و بسیاری از مردم نیز که زودتر آمده بودند برگشتند.

وی با بیان اینکه غرب روزی یهودیان را می‌سوزاند و امروز داعیه دار یهود شده است، تصریح کرد: سران غرب امروز اجازه نمی‌دهند که واقعیت‌های آتش سوزی یهودیان منتشر شود و از این قوم برای اموری مثل جاسوسی برای منافع خود استفاده می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در ادامه به پیشینه قوم یهود و بنی اسرائیل اشاره کرد و ابراز داشت: پس از نجات قوم بنی‌اسرائیل و شکافته شدن رود نیل به فرمان خدا و مشاهده معجزات بسیار قدرت خدا، از حضرت موسی (ع) خواسته شد که برای آنها خدایی دیدنی درست کند که این امر بیانگر بینش مادی و جهالت آنها بود.

وی با بیان اینکه در قرآن کریم از همه ادیان به نیکی یاد شده است، افزود: اما بر اساس آیات الهی دشمن‌ترین دشمنان مؤمنان یهودیان صهیونیست هستند و قطعاً این رژیم شکست خواهد خورد.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه با توجه به تأکیدات قرآن دشمنان اسلام هرگز از اسلام راضی نمی‌شوند تا جایی که از آنها تبعیت شود، اضافه کرد: از این رو هیچ وقت دشمنان دوست ما نخواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به روز کارگر و اهمیت این روز برای انبیا گفت: اسلام توجه ویژه‌ای به کارگر دارد و در سیره نبوی مثال‌هایی در این خصوص مشاهده می‌شود.

خطیب جمعه اصفهان با اشاره به روز معلم و سالروز شهادت دکتر مطهری اضافه کرد: مقام معلمان بسیار بالا و در حد پیامبران است و شهید مطهری شمر زمان را رژیم صهیونیستی می‌دانست و باید همواره به این دیدگاه احترام گذاشت.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=34274

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!