1

عیاشی یهودیان صهیونیست صدای مردم اوکراین را در آورد  

  • کد خبر : 54953
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۱۵
عیاشی یهودیان صهیونیست صدای مردم اوکراین را در آورد  
حضور یهودیان در شهر اومان برای برگزاری جشن سال نو عبری، منجر به عصبانیت و خشم مردم اوکراین شده است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، در جریان حضور یهودیان حریدی در شهر اومان اوکراین به منظور برگزاری جشن سال نو عبری که هر ساله در شهر اومان اوکرانی برگزار می‌شود، شهروندان اوکراینی از اقدامات صهیونیست‌ها به ستوه آمده‌اند.

بر اساس گزارش‌ها، پنجشنبه شب بر اثر برخورد خودروی سه صهیونیست با یک زن جوان اوکراینی که عازم اومان بودند، این زن جوان اوکراینی از دنیا رفت. این حادثه در نزدیکی شهر وینیتیا رخ داده و سه صهیونیست مذکور دستگیر و اکنون تحت بازجویی قرار دارند.

در مورد دیگر،‌ چهار صهیونیست که خود را به شهر اومان رسانده بودند، به جرم حمل مواد مخدر دستگیر شده اند. همچنین در حین گشت زنی پلیس اوکراین، یک صهیونیست دیگر نیز که در نزدیکی آرمگاه نحمان من بریسلوف بود، دستگیر شد.

به گفته پلیس محلی، بیش از ۳۵ هزار یهودی در حال حاضر وارد شهر اوکراین شده اند و فیلم های منتشر شده نشان میدهد صهیونیست ها به شدت شهر را کثیف کرده اند. در ویدیوهای آپلود شده از اومان، یهودیان دیده می‌شوند که در خیابان‌های کثیف پر از کارتن و بسته‌بندی راه می‌روند که ناشی از برگزاری جشن سالانه یهودیان است.

به گفته وب سایت معاریو این اقدامات یهودیان در شهر اومان، خشم مردم اوکراین را از حضور صهیونیست ها در این شهر برای برگزاری جشن عبری سالانه افزایش داده است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=54953

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!