1

عملیات استشهادی النقب؛ آیا قربانی باید از جلاد تشکر کند؟

  • کد خبر : 33121
  • ۰۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۵۸
عملیات استشهادی النقب؛ آیا قربانی باید از جلاد تشکر کند؟
عملیات استشهادی جوان فلسطینی در بئر السبع النقب و هلاکت چهار صهیونیست، به برخی مقامات دولت نژادپرست بنت یادآوری می کند که یک آپارتاید واقعی را علیه فلسطینیان النقب اعمال می کنند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، عملیات استشهادی این جوان (النقب) بار دیگر نشان داد که مردم فلسطین دیگر رفتار نژادپرستانه صهیونیست‌ها را برنمی تابند.

بیشتر از این عملیات استشهادی، خشم رو به افزایش ساکنین نقب قابل تامل است و مردم النقب دیگر برنمی تابند که صهیونیست ها همچون افرادی اضافی با آنها برخورد کنند و همچنین ویران کردن خانه‌هایشان توسط این رژیم در سال های اخیر و کوچاندن اجباری آنها، موجب خشم بیشتر آنها شده است.

مسئولین رژیم‌صهیونیستی غافلگیر شدند که این بادیه‌نشین در بئرالسبع مرکز النقب این عملیات را انجام داده است، شهری که روزی مملو از فلسطینیان بود و یک شبه تبدیل به مکانی یهودی‌نشین شد.

نژادپرستی صهیونیست‌ها و زورگویی آنها باعث می شود که مسئولین این رژیم قادر به تحلیل درست رویدادها نباشند، چرا که آنها همواره خود را در جایگاه بالاتر دیده و احساس قدرت و چیرگی می کنند. از همین رو با چنین حوادثی به شدت شوکه می شوند.

حال این سوال مطرح می شود که آیا مسئولین صهیونیستی انتظار دارند با این همه جنایت، تبعیض، ستم و زورگویی که می کنند، این مردم در پاسخ از آنها تشکر کنند؟

یکی از مسئولین سیاسی رژیم صهیونیستی پس از این حادثه گفت که وقتی به النقب بی توجهی می کنید چنین نتیجه ای می بینید، رژیم صهیونیستی توان فهم این مسئله را ندارد که نژادپرستی‌اش علیه اعراب و فلسطینیان باعث نفوذ این نژادپرستی به داخل خود یهودیان هم می شود.

اکنون نژادپرستی حاکم نسبت به یهودیان اتیوپی، غربی و شرقی ناشی از همان نژادپرستی علیه غیر یهودیان است و این جامعه را به سوی نابودی می کشاند. چشم انداز آینده نقب همانند گذشته نخواهد بود و روزهای آتی این را ثابت خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=33121

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!