2

ردپای مسیحیت تبشیری در کشتار فلسطینی‌ها

  • کد خبر : 20424
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳
ردپای مسیحیت تبشیری در کشتار فلسطینی‌ها
بحث سلطه یهود بر فلسطین و جواز قتل غیر یهود چیزی است که عهد عتیق بر آن تکیه می کند و مبلغان تبشیری نیز با تزویر و ریاکاری به دنبال زمینه سازی آن هستند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، از خصائص یهود این بوده است که تمایلات و رفتارهای ضد انسانی خود را به انبیاء نسبت می دادند و در حقیقت با این شیوه می کوشیدند تا توجیهی برای انحرافات خود بتراشند. درک این مطلب چندان مسئله پیچیده ای نیست و اگر کسی امروزه نیز بدون غرض به خوانش تورات بپردازد به راحتی درخواهد یافت که بنی اسرائیل از اتهام هرگونه جنایتی به انبیاء پرهیز نکرده اند.

در عهد عتیق آمده که حضرت داوود علیه السلام مهریه زن خود را کشتن 200 فلسطینی قرار داد.(باب 18 سموئیل) بر هر انسانی که بهره ای از عقیل سلیم داشته باشد واضح است که چنین نوشته ای جز اتهام زنی بر انبیاء الهی نیست و در واقع بنی اسرائیل برای توجیه جنایات و جنگ طلبی های خود چنین افعالی را به انبیاء نسبت می دهند.

با این وصف مبلغان جریان تبشیر که امروزه مروجان عهدین می باشند، اشاعه دهندگان جنایت و دشمنی هستند و از کتابی که در دست دارند جز این امر صادر نمی گردد. در حقیقت بحث سلطه یهود بر فلسطین و جواز قتل غیر یهود چیزی است که عهد عتیق بر آن تکیه می کند و مبلغان تبشیری نیز با تزویر و ریاکاری به دنبال زمینه سازی آن هستند.

امروزه حتی یک مبلغ تبشیری وجود ندارد که موضع و سخنی خلاف رژیم غاصب صهیونیستی ابراز کرده باشد و اتفاقا از هر ابزاری مانند پیشگویی های عهد عتیق در صدد توجیه جنایات آنان برمی آیند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=20424

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!