1
دیوید هرست:

رؤیای سرزمین یهودی در خاورمیانه به یک کابوس تبدیل شده است

  • کد خبر : 61773
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶
رؤیای سرزمین یهودی در خاورمیانه به یک کابوس تبدیل شده است
سردبیر وبسایت انگلیسی میدل ایست آی در مطلبی پیرامون اوضاع در سرزمین‌های اشغالی تأکید کرد که رؤیای تشکیل کشور یهودی به یک کابوس تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، سردبیر وب سایت انگلیسی میدل ایست آی در مطلبی از حمایت سیاستمداران، نویسندگان و روزنامه‌نگاران غربی از اسرائیل در جنگ با نوار غزه به شدت انتقاد کرد.

وی در این مطلب نوشت: در شش ماه گذشته به نیروهای اسرائیلی اجازه داده شده است بیش از ۳۳ هزار فلسطینی را بکشند و ۷۵ هزار نفر دیگر را زخمی کنند، بیش از ۲,۳ میلیون نفر را آواره و شمال غزه را ویران کنند و خدمات بهداشتی را از بین ببرند.

وی افزود: رهبران سیاسی که این قتل عام را حق اسرائیل برای دفاع از خود می‌دانستند، روزنامه‌نگارانی که داستان‌های ترسناک تخیلی درباره کودکان سر بریده و تجاوز دسته جمعی در ۷ اکتبر را تبلیغ می‌کردند و سردبیرانی که هر روز داستان‌های مربوط به کاروان‌های امدادی که توسط نیروهای اسرائیلی هدف قرار می‌گرفت، نادیده می‌گرفتند، اکنون به دنبال عقب‌نشینی هستند.

هرست در ادامه به تغییر دیدگاه‌ها در افکار عمومی نسبت به رژیم صهیونیستی پرداخته و نوشت: نظرسنجی YouGov  نشان داد که اکنون ۵۶ درصد از رأی دهندگان انگلیسی از ممنوعیت صادرات سلاح و قطعات یدکی به اسرائیل حمایت می‌کنند. این درحالی است که ۵۹ درصد گفتند که اسرائیل حقوق بشر را در غزه نقض می‌کند.

وی در بخش دیگری از مطلب خود به بسیاری از تخلفات وحشتناک ارتش اسرائیل در دوره اخیر از جمله حمله مجدد به بیمارستان الشفاء، کشتار امدادگران و تخریب کنسولگری ایران در دمشق پرداخته و آن را محکوم کرد.

سردبیر وبسایت انگلیسی میدل ایست آی در پایان مقاله خود تأکید کرد که رؤیای مادام‌العمر یک وطن یهودی در خاورمیانه اکنون به یک کابوس تبدیل شده است و تحقق چنین چیزی به زمان زیادی نیاز دارد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=61773

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!