2

خاخام یهودی: جنایات صهیونیست‌ها خلاف دین یهود و انسانیت است

  • کد خبر : 34275
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۶:۳۲
خاخام یهودی: جنایات صهیونیست‌ها خلاف دین یهود و انسانیت است
خاخام یهودی ضد صهیونیسم اظهار داشت: تمام جنایاتی که صهیونیست‌ها اکنون در قدس انجام می‌دهند بر خلاف دین یهود و انسانیت است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، خاخام یهودی “یسروئیل دیوید ویس” از اعضای سازمان بین المللی یهودیان ناتوری کارتا که گروهی از یهودیان ضد صهیونیسم در نیویورک هستند و در راهپیمایی روز جمعه به وقت محلی حضور یافته بود، در گفتگویی مطرح کرد: ما به خیابان های نیویورک آمده ایم تا تفاوت میان یهودیت و صهیونیسم را اعلام کنیم.

وی درباره پیام حضورش در راهپیمایی روز قدس و دلیل افزایش جنایات صهیونیست ها علیه مردم مظلوم فلسطین تصریح کرد: صهیونیسم ملی گرایی است و یهودیت یک مذهب است. دولت صهیونیستی نماینده تمام یهودیان جهان نیست و نمی تواند به نمایندگی یهودیان صحبت کند زیرا همانطور که خداوند گفته است پس از تخریب معبد مقدس، ما نمی توانیم سرزمین مردمان دیگر به خصوص فلسطینیان را تصاحب کنیم.

این خاخام یهودی اظهار داشت: ما صدها سال است با فلسطینیان در صلح زندگی کرده ایم و اکنون نیز می توانیم در صلح زندگی کنیم. این مشکلات تنها به خاطر صهیونیسم و سیاسی است و هیچ ربطی به دین یهود ندارد.

این خاخام یهودی اضافه کرد:  ما اجازه نداریم زمین تصاحب کنیم، در گذشته ما به صورت صلح آمیز در قدس زندگی می کردیم. تمام جنایتهایی که صهیونیست ها اکنون در قدس انجام می دهند بر خلاف دین یهود و انسانیت است.

وی اظهار داشت: دلیل همه این خون ریزی ها دولت صهیونیست است و ما برای منحل شدن مسالمت آمیز و بدون خون ریزی دولت صهیونیسم دعا می کنیم و امیدواریم در دنیایی زندگی کنیم که همه به صورت صلح آمیز در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

یهودیان ضد صهیونیسم در نیویورک

فعال مدنی پاکستانی: از مقاومت مردم فلسطین حمایت می کنیم

“سید حسن نصیر شیرازی” فعال مدنی پاکستانی نیز در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: ما در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنیم تا با مردم فلسطین و همه مردم ستمدیده ابراز همدردی کنیم.

این فعال مدنی افزود: ما به صورت فعال از مقاومت مردم فلسطین در مقابل ظالمان اسرائیلی و همه کسانی که به فلسطینیان ظلم می کنند، حمایت می کنیم.

وی افزود: من یک شیعه هستم و داستان امام حسین (ع)  و مظلومیت اهل بیت و یاران او را به یاد دارم و شاهد  مظلومیت مشابه در فلسطین هستم.

این جوان پاکستانی تصریح کرد: دلیل حضور من در این راهپیمایی ایفای نقش به سهم خود و حمایت از مردم ستمدیده فلسطین است.

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همصدا با ایران اسلامی، فریاد آزادی قدس شریف در قلب نیویورک طنین انداز شد و پرچم فلسطین به اهتزار در آمد.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور شماری از مسلمانان روزه‌دار، فعالان مدنی و گروه‌های مدافع حقوق بشر و فعالان یهودی مخالف رژیم صهیونیستی عصر جمعه به وقت محلی در خیابان برادوی منهتن نیویورک برگزار شد.

یهودیان ضد صهیونیسم در نیویورک

یهودیان “ناتوری کارتا” که مخالف صهیونیسم هستند، پرچم فلسطین را در قلب منهتن نیویورک به اهتزاز درآوردند.

اقشار مختلف با در دست داشتن پلاکاردها و پارچه نوشته هایی، بر آزادی فلسطین و قدس شریف به عنوان قبله نخست مسلمانان و سرزمین مقدس ادیان الهی تاکید کردند.

بر روی پلاکاردها نوشته شده بود: “فلسطین را آزاد کنید”، “وقتی بی عدالتی قانون می شود ، مقاومت وظیفه می شود”،

“از قتل بیگناهان بیشتر توسط آمریکا و اسرائیل جلوگیری کنید”، “لطفا از خواب بیدار شوید”.

نظامیان رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست از آغاز ماه مبارک رمضان حملات و تعرض‌های خود را به صحن‌های مسجد الاقصی و نمازگزاران فلسطینی تشدید کرده اند که در اثر این یورش ها ده‌ها فلسطینی مجروح و کشته‌ شده‌اند.

کشورهای غربی تاکنون یا به این تحولات واکنشی نداده یا با صدور بیانیه‌های منفعلانه خواستار کاهش تنش‌ها شده‌اند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=34275

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!