1

حماس: عملیات حواره پاسخی به توطئه‌ها علیه مسجدالاقصی بود

  • کد خبر : 54582
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
حماس: عملیات حواره پاسخی به توطئه‌ها علیه مسجدالاقصی بود
جنبش مقاومت اسلامی حماس تأکید کرد که عملیات تیراندازی در نزدیکی شهرک حواره در جنوب نابلس پاسخی قهرمانانه به توطئه‌های اشغالگران صهیونیست علیه مسجدالاقصی بود.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، محمد حماده، سخنگوی جنبش حماس در قدس تأکید کرد که این عملیات مقاومت پیامی آتشین به رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان صهیونیست بود که قصد تعرض به قدس و مسجدالاقصی در ایام اعیاد یهودی را داشتند و همچنین پاسخی قهرمانانه به حماقت‌های «ایتمار بن غفیر»، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی علیه اسرا بود.

حماده از ملت قهرمان فلسطین که علیه رژیم اشغالگر به پا خواستند و مبارزان مقاومت که هر روز قدرت خود برای ایجاد بازدارندگی در برابر رژیم اشغالگر و درهم شکستن امنیت پوشالی آن را ثابت می‌کنند، تمجید کرد و گفت مقاومت تا بازپس‌گیری کامل حقوق سلب‌شده ملت فلسطین ادامه خواهد داشت.

وی ملت فلسطین در سراسر کرانه باختری و قدس را به تشدید رویارویی با اشغالگران صهیونیست و هدف قرار دادن شهرک های صهیونیستی فراخواند.

محمد حماده همچنین تأکید کرد که ملت و مقاومت فلسطین باید امنیت را از اشغالگران بگیرد تا سرانجام آن‌ها را مجبور به ترک این سرزمین و توقف جنایاتشان علیه مسجدالاقصی و اسرای فلسطینی کند.

لازم به ذکر است که در عملیات تیراندازی شب گذشته در شهرک حواره دو صهیونیست اشغالگر زخمی شدند. مجریان این عملیات به سلامت محل را ترک کردند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=54582

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!