0

جهاد اسلامی: ایران کنار ملت فلسطین در برابر یهودی سازی قدس ایستاده است

  • کد خبر : 50998
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۲۳
جهاد اسلامی: ایران کنار ملت فلسطین در برابر یهودی سازی قدس ایستاده است
یک مقام ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: ایران در مقابل یهودی سازی قدس و بلعیده شدن کرانه باختری توسط صهیونیست‌ها ایستاده است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، «خالد البطش» مسؤول روابط ملی در جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شبکه المیادین افزود: اسرائیل هرگز به ایران حمله نظامی نخواهد کرد، چرا که به خوبی می‌داند اگر دست به این کار بزند، زندگی شهرکنشینانش به خطر می افتد.

البطش ادامه داد: اسرائیل تلاش دارد پیامدهای ناشی از نبرد انتقام آزادگان را از میان ببرد، اما قدرت رزمندگان آزاده فلسطینی بار دیگر نشان داد مقاومت آماده [نبرد با صهیونیستها] است.

وی افزود: تشدید حملات اسرائیل در کرانه باختری ادامه دارد و اگر دشمن درصدد یهودی سازی باشد، ما در آستانه یک نبرد بزرگی هستیم.

البطش تأکید کرد: اگر اسرائیل بخواهد اقدامات یهودی سازی را پیش ببرد، ما در برابر یک نبرد بزرگی قرار داریم و تمام گروه‌های مقاومت در مقابله با دشمن دوش به دوش خواهند بود.

وی اظهار کرد: اگر صهیونیست‌ها به پروژه‌های یهودی سازی خود ادامه دهند، حتما با یکدیگر درگیر خواهیم شد و ما بر این باوریم که این مقابله زیاد دیر نخواهد بود.

البطش به صهیونیست‌ها هشدار داد که این جنگ، جنگ یک گروه خاص یا یک میدان خاص نخواهد بود، بلکه دشمن، میادین دیگری را در این جنگ تجربه خوهد کرد.

این مقام جهاد اسلامی فلسطین افزود: درگیری‌ها در کرانه باختری بیانگر افزایش آمادگی مقاومت است و ما در یک مرحله جدیدی به سر می‌بریم که نشانه آن آمادگی و افزایش توانمندی است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=50998

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!