2

جامعه کلیمیان ایران اهانت به مقدسات ادیان توحیدی را محکوم کرد

  • کد خبر : 35702
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
جامعه کلیمیان ایران اهانت به مقدسات ادیان توحیدی را محکوم کرد
امعه کلیمیان ایران ضمن ابراز انزجار خود از عمل زشت و نابخردانه تعدادی افراد در اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، اهانت به مقدسات ادیان توحیدی را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، محکومیت اهانت به مقدسات ادیان الهی و توحیدی توسط انجمن کلیمیان ایران با صدور بیانیه ای انجام پذیرفت؛

خاطره‌ی تاریخ بشر از جنایت‌ها، توهین‌ها و بی شرمی‌های زیادی آزرده است و در این میان یکی از نابخردانه‌ترین آنها، توهین به مقدسات و باورهای سلیم الهی است که میراث گران‌بهای انبیا و پاک‌ترین انسان‌های تاریخ است.

در روزهای اخیر شاهد تکرار عمل شنیع و مشمئز کننده اهانت به قرآن کریم و آتش زدن این کتاب مقدس در شهرهای مختلف کشور سوئد بوده‌ایم. قرآن کریم از نگاه مسلمانان مقدس‌ترین کتاب و مضامین آن مهم‌ترین پیام‌های الهی برای بشریت می‌باشد و بدون تردید بی‌احترامی به کتاب مقدس مسلمانان با نزدیک به دو میلیارد پیرو در نقاط مختلف جهان، عملی ضدانسانی و ضدعقل سلیم است.

این‌گونه حرکات ضددینی که از جهل، تعصب و خودکامگی عاملان آن سرچشمه گرفته و با حمایت و هدایت قدرت‌های فتنه‌گر صورت می‌گیرد، برنامه‌هایی از پیش طراحی شده با هدف ایجاد شکاف بین پیروان ادیان ابراهیمی و همچنین زمینه‌ای برای بدبینی و افراطی‌گری در جامعه جهانی است که باعث جریحه‌دار شدن احساسات میلیون‌ها مسلمان و موحدان و باورمندان به کتب آسمانی و خدای مهربان شده است و بر همگان روشن است که راه بجایی نخواهد برد.

اگرچه این نوع اقدامات هتاکانه از سابقه‌ای به درازای تاریخ ادیان برخوردار است، اما واضح و مبرهن است که تاکنون نتوانسته حتی کوچک‌ترین شکاف و تفرقه‌ای بین آزاد اندیشان و علاقمندان به وحدت در بین موحدان و خداپرستان ایجاد کند، چرا که اساس برادری و همزیستی مسالمت‌آمیز در بین معتقدان به ادیان، آموزه‌های برگرفته از وحی و کلام خداوند رحمن است.

جامعه کلیمیان ایران ضمن ابراز انزجار خود از عمل زشت و نابخردانه تعدادی افراد در اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم همزمان از پیروان این کتاب عزیز و آسمانی تقاضا دارد هرگونه ابراز اعتراض و انزجاز بحق خود را با نهایت خویشتن‌داری و صلح انجام داده و در بروز احساسات خود رعایت اصول اخلاق و منش اسلامی را سرلوحه قرار داده و در برخورد با سردمداران این اقدامات، اخلاق کریمه پیامبر گرامی اسلام، حضرت محمد (ص) را الگوی خود بدانند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=35702

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!