1

تدابیر شدید امنیتی پلیس آلمان در اطراف کنیسه‌های یهودی

  • کد خبر : 17911
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۹
تدابیر شدید امنیتی پلیس آلمان در اطراف کنیسه‌های یهودی
پلیس شهر «بن» آلمان چند نفر را در پی اقدام به آتش زدن پرچم اسرائیل و حمله به یک کنیسه یهودی دستگیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، عصر روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت چند جوان “به ورودی کنیسه بن حمله کردند” و در آنجا آتش روشن کردند. ماموران پلیس که به محل حادثه رسیدند متوجه شدند که شیشه های درب ورودی شکسته است و اعلامیه هایی نیز به زبان عربی در آنجا پیدا شده است. یک پرچم اسرائیل در مقابل کنیسه پیدا شد که گفته می شود توسط افراد متجاوز به آتش کشیده شده است. پلیس در خیابان های مجاور دو جوان بیست ساله را برای بررسی اسناد متوقف کرد و دو جوان بیست ساله را به طور موقت بازداشت کرد. بعدن پلیس مظنون ۲۴ ساله دیگری را بازداشت کرد. ماشینی که گمان می رفت مظنونان با آن حرکت می کردند نیز پیدا شده است.

پلیس بن در ارتباط با حادثه رخ داده درنزدیکی کنیسه در بن در جستجوی مظنون دیگری است. وی دختری ۱۸-۲۲ ساله با لباس های تیره و موهای بافته شده است. از شاهدانی که وی را دیده اند، خواسته می شود با پلیس تماس بگیرند.

به نوبه خود در برلین ، در شرایط اعتراضات ضد اسرائیلی، محافظت از کنیسه ها افزایش یافته است. پلیس برلین خاطرنشان كرد كه در اعتراضات ضد اسرائیلی ۹ مه در این شهر ده نفر بازداشت شدند. حدود ۹۰۰ نفر در این عملیات شرکت کردند. پلیس بارها از تظاهرکنندگان خواست که از قوانین بهداشتی پیروی کنند – ماسک های محافظ بزنند و فاصله یک و نیم متری بین مردم را حفظ کنند. گروهی از نوجوانان و جوانان پس از پایان رسمی اقدام ، به ماموران پلیس در منطقه ایستگاه مترو هرمانپلاتز حمله کردند. تظاهر کنندگان با بطری های خالی و سنگ پراکنی به پلیس حمله کردند و آنها با اسپری فلفل پاسخ دادند. اعلام شد در طی این تظاهرات ۱۶ مامور پلیس آسیب دیدند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=17911

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!