2

تاکید بر تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی از سوی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان

  • کد خبر : 61784
  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
تاکید بر تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی از سوی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان
مراسم روز جهانی قدس در نایروبی پایتخت و مومباسا دومین شهر کنیا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، به مناسبت روز قدس، مردم مسلمان نایروبی پایتخت و مومباسا دومین شهر کنیا به همراه برخی گروه‌ها و تشکل‌های مسیحی و فعالان حقوق بشری با همراهی، هماهنگی و حمایت سفارت جمهوری اسلامی ایران و رایزنی فرهنگی کشورمان مراسم روز جهانی قدس شریف را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه برگزار کردند .

در نایروبی برخی از گروه‌های کنیایی طرفدار فلسطین با اجتماع در سالن سر علی و برگزاری سمینار، به بیان دیدگاه های خود در مورد جنایات رژیم اشغالگر پرداخته و بشدت آن را محکوم کردند .

شیخ محمد موئیگا مدیر شبکه تلوزیونی شیعی المهدی، حسن کینیوا عمری استاد دانشگاه نایروبی، شیخ محمد خان رییس شورای إمامان و مبلغین کنیا، شیخ عبدالحنین ابوبکر مبلغ و دین شناس، اونیسموس گیچورو رییس انجمن صلح آفریقا، نائومی بارازا رییس گروه همبستگی با آرمان های فلسطین و جمالدین رییس مرکز اهل البیت کبیرا از سخنرانان این سمینار و مراسم بودند.

سخنرانان با تشریح موضوع فلسطین از منظر تاریخی، سیاسی و حقوقی ، ظلم های آشکار بر مردم فلسطین را برشمردند و سکوت کشورها در مورد کشتار بی رحمانه و نسل کشی در سرزمین فلسطین را محکوم و از این جنایات ضد بشری ابراز انزجار کردند .

آنان همچنین اعلام کردند که جنایت های رژیم اشغالگر صهیونیستی با حمایت های شرورانه آمریکا انجام می‌شود و این سیاست‌ها وجدان‌های بشری را میان همه ملت‌ها و پیروان ادیان مختلف بشدت جریحه دار کرده است.

سخنرانان بعلاوه سکوت سازمان‌های بین‌المللی در قبال این فجایع را زیر سوْال برده و مورد انتقاد قرار دادند. همچنین بر لزوم بایکوت و تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی در کنیا و سرتاسر جهان از سوی مسلمانان و آزادی خواهان تاکید ورزیدند.

بر اساس این گزارش در سخنرانی های روز قدس در نایروبی ، حمله وحشیانه و ظالمانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه را محکوم و آن را نتیجه گستاخی های بی حد و حصر رژیم اشغالگر و بی عملی و سکوت سازمان های بین المللی عنوان کردند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=61784

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!