0
مرکز مطالعات معاصر یهودی ـ اروپایی اعلام کرد؛

افزایش جرایم ناشی از نفرت از یهودیان در آمریکا

  • کد خبر : 48388
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
افزایش جرایم ناشی از نفرت از یهودیان در آمریکا
براساس گزارش‌های منتشر شده توسط نهادهای مرتبط با رژیم صهیونیستی، افزایش نفرت از صهیونیست‌ها در غرب باعث نگرانی مقامات تل آویو شده است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، صهیونیست‌ها تا پیش از این بر این باور بودند که در صورت وقوع جنگ بین مسلمانان و این رژیم، می‌توانند روی حمایت غرب حساب کنند، اما گزارش‌های منتشر شده از سوی محافل سیاسی صهیونیستی درباره نگاه شهروندان غربی به این رژیم، باعث نگرانی مقامات صهیونیست شده است.

در همین رابطه و همزمان با یادبود هولوکاست (۱۷ آوریل)، مرکز مطالعات معاصر یهودی ـ اروپایی در دانشگاه تل‌آویو گزارشی را منتشر کرد که نشان می‌دهد در سال ۲۰۲۲ تعداد حوادث یهودی‌ستیزانه در سراسر جهان افزایش چشمگیری داشته است.

این گزارش حاکی از آن است که در سال ۲۰۲۲، تقریباً ۳۷۰۰ واقعه یهودی‌ستیزی در ایالات متحده ثبت شده که در مقایسه با ۲۷۱۷ مورد مربوط به سال ۲۰۲۱، رکوردی بی‌سابقه است.

بر اساس این گزارش، در ایالات متحده که بیشترین جمعیت یهودی خارج از رژیم صهیونیستی را دارد، تعداد جرایم ناشی از نفرت از یهودیان در نیویورک و لس‌آنجلس در سال ۲۰۲۲ نسبت به سال قبل از آن تقریباً دو برابر شده است.

در فرانسه، تعداد حوادث ضد صهیونیستی ثبت شده در مقایسه با سال ۲۰۲۰ نزدیک به ۷۵ درصد افزایش یافته است.

در بریتانیا، تعداد حملات فیزیکی ثبت شده علیه یهودیان نسبت به سال ۲۰۲۰  بالغ بر ۷۸ درصد افزایش یافته است.

در آلمان، حوادث یهودی‌ستیزانه که توسط پلیس ثبت شده، نسبت به سال ۲۰۲۰ بالغ بر ۲۹ درصد و نسبت به سال ۲۰۱۹ بالغ بر ۴۹ درصد افزایش یافته است.

در استرالیا موج نفرت از صهیونیست‌ها به شدت بالا گرفته و تنها در ماه می ۲۰۲۲ بالغ بر ۸۸ مورد جرایم مبتنی بر نفرت علیه یهودیان به ثبت رسید که بالاترین آمار ماهانه تاکنون است.

نویسندگان این گزارش براین باورند که علت این نوع واکنش‌ها تا حد زیادی به جنگ شمشیر قدس در ماه می ۲۰۲۱ بین رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در غزه بازمی‌گردد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=48388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!