0

آینده جنگ و نظریه دوگین

  • کد خبر : 56875
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۳۷
آینده جنگ و نظریه دوگین
اخیرا مشاور پوتین، الکساندر دوگین، سناریوی از جنگ آینده فلسطین با اسرائیل و تاثیر آن بر ایجاد جنگ جهانی، ترسیم نمود.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، توئیت اخیر او، درباره سناریوی آخرالزمانی تحولات خاورمیانه، و تبدیل شدن آن به جنگ جهانی سوم، و همسویی روسیه با جهان اسلام در مقابل نظم جهانی دجال، خواندنی است.

او حتی از قیام خراسانی سخن به میان آورده که نشان‌دهنده اشراف او به اخبار ملاحم و فتن آخرالزمانی کتب اسلامی است.

از غزه تا جنگ جهانی اتمی:

فلسطینی ها ساکن کرانه باختری با دیدن اسرائیل در حال انجام یک نسل‌کشی تمام‌عیار در غزه، دست به شورش همه جانبه می زنند.

قیام فلسطینی ها از کرانه باختری و بیت المقدس شرقی در کنار حماس و غزه آغاز می شود. محمود عباس نمی تواند این وضعیت را مهار کند و از طرفی ارتش اسرائیل به کشتار غیرنظامیان در نوار غزه ادامه می دهد.

اعتراضات فزاینده ای در سراسر جهان علیه نخبگان لیبرال طرفدار آمریکای غربی که به اتفاق آرا به نفع اسرائیل ایستاده اند، در حال افزایش است.

حزب الله لبنان نیز درگیر می شود و انبوه عرب های اردن از حلقه های مرزی عبور می کنند.

آمریکا حملات پیشگیرانه ای را علیه ایران انجام می دهد که به طور فزاینده ای درگیر درگیری است و ایران به اسرائیل حمله می کند.

سوریه با حمله به بلندی های جولان وارد جنگ می شود.

کشورهای اسلامی طرفدار آمریکا – عربستان سعودی، امارات، قطر و غیره – مجبور به پیوستن به رویارویی در کنار فلسطینی ها هستند. پاکستان، ترکیه و اندونزی به آنها ملحق می شوند.

داستان اعزام نیروهای طالبان به خاورمیانه از اخبار جعلی به واقعیت تبدیل می شود. پرچم های سیاه خراسان بر فراز جهان برافراشته است.

مشکلات بین سلفی ها و سنت گرایان از جمله شیعیان در پس زمینه محو می شود. جهاد بزرگ جهان اسلام علیه غرب و اسرائیل آغاز می شود.

روسیه ابتدا موضعی بی طرف اتخاذ می کند، اما برای حمایت از اسرائیل عجله نمی کند، زیرا در اوکراین در حال جنگ با غرب است که به نوبه خود کاملاً در کنار اسرائیل است.

فلسطینی‌ها در قدس شرقی، نیاز به حفاظت از سجد الاقصی را در برابر ارتش اسرائیل اعلام می‌کنند. اسرائیل در جریان مبارزه با نظامیان مسلح فلسطینی و در دفاع از خود، به مسجدالاقصی حمله موشکی می‌کند و مسجد فرو می ریزد و مسیر ساخت معبد سوم معبد سلیمان آغاز می شود.

اما جمعیت میلیاردی مسلمانان که ۵۰میلیون آنها در اروپا هستند، اکنون در خود غرب قیام می کنند و جنگ داخلی در اروپا شروع میشود.

آمریکا از سلاح های هسته ای تاکتیکی علیه ایران استفاده می کند. روسیه نیز حمله هسته ای تاکتیکی را علیه اوکراین انجام می دهد، بدین سان جنگ جهانی سوم با استفاده از سلاح های هسته ای تاکتیکی آغاز می شود.

روسیه سرانجام تصمیم خود را می گیرد و در کنار مسلمانان قرار می گیرد. و روسیه – هرچند غیرمستقیم – به اسرائیل حمله می کند. البته در بینش روسی، غرب تحت حاکمیت مستقیم دجال است.

چین نیز به تایوان حمله می کند و تمرکز آمریکا و ناتو را به یک هدف جدید منحرف می کند.

غرب مجبور است به نام هدفی که دیگر نمی تواند آن را بیان کند با همه مبارزه کند – تمام تزهای قدیمی در مورد حقوق بشر، جامعه مدنی و دیگر افسون ها در واقعیت تلخ مرگ کامل آینده ناپدید شده اند.

اسرائیل، تحت ضرباتی از هر طرف، شروع به ساختن معبد سلیمان می کند. فقط موشیاچ می تواند وضعیت را نجات دهد.

اینجاست که متن تحلیل پیشگویانه ناگهان به پایان می رسد

مشاور پوتین در این سناریو از آینده جنگ فلسطین، به تخریب مسجدالاقصی و رونمایی از معبد سوم سلیمان و ارتباط آن با جنگ جهانی نیز اشاره می‌کند.

جنگی که مسیحیت انجیلی با نام جنگ آرماگدون درصدد تحقق و تسریع آن است و این جنگ جهانی اتمی را از مقدمات ظهور منجی می‌داند.

جالب اینجا است، در اوایل ماه August، شبکه۱۲ تلویزیون اسرائیل، خبری منتشر کرد مبنی برتخصیص بودجه و حمایت حکومت نتانیاهو از بنای معبد سلیمان

حتی در کمال ناباوری، گوساله‌های سرخ‌موی که قرار است قبل از رونمایی معبد سلیمان، قربانی شوند را نیز به نمایش گذاشت.

تلاش‌ها برای تخریب مسجدالاقصی، از سوی دو جریان یهود صهیونیسم و مسیحیت انجیلی با هدف متفاوت دنبال می‌شود.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=56875

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!