3

کتاب مسیح و مریم(ع) از منظر قرآن كريم در يونان منتشر شد

  • کد خبر : 6097
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۷:۱۹
کتاب مسیح و مریم(ع) از منظر قرآن كريم در يونان منتشر شد

به همت رایزنی فرهنگی ایران در یونان، نگاه قرآن به حضرت مسیح و مریم علیهم السلام از زبان انگلیسی به یونانی، ترجمه، چاپ و منتشر شد.

کتاب‌ «مسیح و مریم(ع) از منظر قرآن كريم» نوشته محمدعلی شمالی، به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ايران در آتن و با همکاری مرکز اسلامی لندن به زبان یونانی ترجمه و منتشر شد.

در کتاب مسیح و مریم كه بيش از اين توسط مرکز مطالعات فرهنگی و اخلاقی در لندن به زبان انگليسی به چاپ رسيده است، نویسنده با استفاده از آیات قرآن کریم مقام و منزلت حضرت عیسی و حضرت مریم علیهم السلام در کتاب مقدس مسلمانان را تشریح كرده است و با روشن شدن دیدگاه اسلام نسبت به این بانوی مقدس و پیامبر الهی، هرگونه القاءات و تبلیغات نادرست و غیر اسلامی که با هدف ایجاد دشمنی بین مسیحیان نسبت به مسلمانان انجام می‌شود را مردود و دیدگاه اسلام راستین را نسبت به همه پیامبران الهی به خوانندگان معرفی می‌كند.

گفتنی است امید آن می رود که با توجه به تبلیغات منفی و دروغین دشمنان اسلام به ویژه در غرب که همیشه سعی داشته چهره‌ای خشن از اسلام و مسلمانان به اروپاییان نشان دهد، انتشار این کتا‌ب‌ها با استقبال خوب مردم و فرهنگ دوستان یونانی مواجه شود.

منبع: ابنا

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=6097

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!