2

پیش‌بینی صندوق ویژه ارامنه در گرگان/ ۴۷۶ هزار نفر واجد شرایط رای هستند

  • کد خبر : 60127
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۲۷
پیش‌بینی صندوق ویژه ارامنه در گرگان/ ۴۷۶ هزار نفر واجد شرایط رای هستند
فرماندار گرگان با اشاره به پیش‌بینی ۳۸۲ صندوق اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرستان‌های گرگان و آق قلا گفت: ۴۷۶ هزار نفر واجد شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند هستند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، اسماعیل نادری، فرماندار گرگان گفت: در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۹۸ نامزد تایید صلاحیت شده اند که ۱۵ نفر از این نامزد‌ها زن و ۴ نفر اهل سنت هستند.

فرماندار گرگان گفت: در این دوره از انتخابات در حوزه شهر گرگان ۳۸۱هزارو ۵۷ نفر و در حوزه آق قلا ۹۵هزار و ۱۷ نفر واجد شرایط هستند که در مجموع ۴۷۶ هزار رای دهنده داریم.

وی گفت: سقف مبلغ در نظر گرفته شده برای تبلیغ هر نامزد ۷۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

نادری عنوان کرد: برای کل حوزه انتخابی گرگان و آق قلا ۳۸۲ صندوق رای در نظر گرفته شده است که از این تعداد۳۶۶ صندوق ثابت و ۱۶ صندوق سیار است.

فرماندار گرگان افزود: یک صندوق هم برای اقلیت‌های مذهبی (ارامنه) در شهرقرق در نظر گرفته شده است.

وی از ارائه آموزش‌های متعدد به عوامل اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و یادآور شد: انتخابات امسال به صورت نیمه‌الکترونیک برگزار می‌شود که در همین راستا ۵۲۰ کاربر انتخابات در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا فعالیت می‌کنند.

فرماندار گرگان گفت: نمایندگان همه اقوام و مذاهب اسلامی ساکن این شهرستان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در قالب داوطلب، عضو هیات اجرایی و نمایندگان فرماندار در شعب اخذ نماینده دارند.

نادری ادامه داد: گفت: شهروندان می‌توانند گزارش تخلفات نامزد‌ها را به صورت مکتوب به فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، دادگستری، نیروی انتظامی، هیات‌های اجرایی و بررسی و رسیدگی به تبلیغات استانی ارسال کرده تا رسیدگی لازم با بهره گیری از فرصت قانونی تبصره ۳ ماده ۸۲ انجام شود.

حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا ۲ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=60127

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.