0

واکنش جولیا بطرس مسیحی به جنایات رژیم صهیونیستی

  • کد خبر : 56025
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲
واکنش جولیا بطرس مسیحی به جنایات رژیم صهیونیستی
جولیا بطرس خواننده مسیحی لبنانی، در یادداشتی به جنایات و دروغ‌های رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و تاکید کرد که فلسطین آزاد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، جولیا بطرس خواننده مسیحی لبنانی که آثار متعددی در حمایت از جبهه مقاومت دارد، با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در یادداشتی نوشت: اسرائیل که به این سرزمین و ناموس تجاوز کرده و تاریخ سیاهش را بر روی قتل و آواره‌سازی و ترور بنا کرده، دشمنی که در دهه‌های گذشته به او حق ریختن خون‌های ما داده شده، اکنون مرتکب نسل‌کشی فرزندان ملت ما در فلسطین می‌شود. درباره کدامین حق حرف می‌زنید؟

وی افزود: وجدان جهان به آنان رحم نمی‌کند. امروز روزی است که تاریخ پر از جنایتشان باید افشا شود. در بیمارستان المعمدانی غزه قتل عام کردند و خواستند از این جنایت شانه خالی کنند اما هیچکس از آزاده‌های جهان حرف آنها را باور نکرد و ما در لبنان خوب می‌دانیم که از آنها قوانین بین‌المللی را مدام نقض کرده اند بی‌ آنکه کسی آنها را بازخواست کند.

بطرس ادامه داد: اکنون هزاران فلسطینی‌ بی‌گناه از جمله کودکان، زنان و پدران را روزانه می‌کشند و جهان دارد می بیند. چگونه می‌خواهند این را پنهان کنند؟ از حالا آنان نیستند که داستان را روایت می‌کنند. بلکه ما روایت خواهیم کرد و انسان‌های آزاده‌ با ما روایت می‌کنند.

وی در پایان تاکید کرده است: ای مردم فلسطین، ما در کنار شما هستیم. قلب من، فکر من و وجدان من با شماست.
فلسطین نمی‌میرد.این موضوع فراموش نمی‌شود. فلسطین آزاد خواهد شد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=56025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!