2

مقام مسیحی فلسطین: مخالف هرگونه نژادپرستی هستیم

  • کد خبر : 48900
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
مقام مسیحی فلسطین: مخالف هرگونه نژادپرستی هستیم
رئیس کلیسای ارتدوکس یونانی در بیت‌المقدس، در دیدار با هیئتی از انگلستان بر روابط بین مسیحیان و مسلمانان تأکید و تصریح کرد که با هرگونه نژادپرستی و نفرت‌پراکنی مخالف است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، عطا الله حنا، اسقف اعظم کلیسای یونانی ارتدوکس در بیت‌المقدس، پس از دیدار با هیئتی از انگلستان گفت که روابط مسلمانان و مسیحیان فلسطینی راهبردی است و همه ما باید برای تحکیم، تقویت، حمایت و تداوم آن تلاش کنیم.

عطاالله حنا افزود: ما در فلسطین، متعلق به یک ملت هستیم و از یک آرمان دفاع می‌کنیم.

وی ادامه داد: مظاهر افراط‌‌گرایی، نفرت‌پراکنی و نژادپرستی باید اعلام و نفی شود زیرا توهینی به ارزش‌های انسانی ما بوده و دشمنان بر اساس فرمول (تفرقه بینداز و حکومت کن) آن را در خدمت به برنامه‌ها و سیاست‌های خود به کار می‌گیرند.

اسقف اعظم کلیسای ارتدوکس یونانی در بیت‌المقدس، ادامه داد: مسیحیان و مسلمانان در شرق و به ویژه در قلب تپنده آن یعنی فلسطین، امروز بیش از هر زمان دیگری ملزم به تحکیم رابطه تاریخی هستند که ما را به هم پیوند می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: قدس در سه دین توحیدی شهر مقدسی است و ما آن را متمایز و منحصر به فرد می دانیم. این شهر قرار است شهر صلح باشد، اما به دلیل ظلم‌هایی که به فلسطینی‌ها می‌شود، چنین نیست.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=48900

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!