2

متبرک کردن مناطق روسیه با آب مقدس برای محافظت از حملات اوکراین

  • کد خبر : 54307
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
متبرک کردن مناطق روسیه با آب مقدس برای محافظت از حملات اوکراین
کشیش‌های روسی با هدف «برکت دادن به یگان موشکی این کشور در منطقه کالوگا» 100 لیتر «آب مقدس» را از هلیکوپتر بر روی این منطقه ریختند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، کشیش های کلیسای ارتدکس روسیه با هدف «برکت دادن به یگان موشکی این کشور در منطقه کالوگا» ۱۰۰ لیتر «آب مقدس» را از هلیکوپتر بر روی این منطقه ریختند.

شهر کالوگا پایتخت منطقه فدرال کالوگا اوبلاست است که پیدایش آن به قرن چهاردهم برمی‌گردد. این شهر در ۹۵ کیلومتری جنوب غربی مسکو واقع شده است. این شهر در بین ۱۰ شهر روسیه با بیشترین تعداد مسلمان قرار دارد.

چندی پیش نیز تصاویری از یک کشیش روسی در رسانه‌های روسیه منتشر شد که روی تانک‌هایی که عازم جنگ هستند، آب مقدس می‌پاشد تا به زعم خود از آنها در برابر حملات اوکراین محافظت کند.
پس از آن کاربران شبکه‌های اجتماعی، تصاویری از چند ماه قبل منتشر کردند که او روی یک پل آب می‌پاشد ولی آن پل هدف حملات اوکراینی‌ها قرار گرفته و تخریب شده است.

در موردی دیگر کشیشان ارتدکس روسی یک هلیکوپتر نظامی را قرض گرفتند تا «آتش مقدس» را بر فراز یک شهر روسیه که هفته‌ها حملات اوکراین آن را لرزانده بود، به پرواز درآورند.

ویدئوی منتشر شده دو کشیش را نشان می‌دهد که با یک فانوس و نماد مقدس مادر خدا بر فراز شهر استاری اسکول در فاصله صد کیلومتری مرز اوکراین در حال پرواز هستند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=54307

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!