3

ضرب و شتم کشیش اوکراینی توسط یک شهروند روس در هامبورگ

  • کد خبر : 33713
  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷
ضرب و شتم کشیش اوکراینی توسط یک شهروند روس در هامبورگ
یک کشیش اوکراینی در شهر هامبورگ آلمان از سوی یک مهاجم روس تبار در کلیسای محل خدمتش مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری مفاز،رسانه های آلمانی گزارش کرده‌اند در تاریخ ۲ آوریل کشیش پاولو تسویوک، کشیش کلیسای کاتولیک اوکراینی شهر هامبورگ از سوی یک شهروند روس در کلیسای محل خدمتش مورد ضرب و شتم قرار که در جریان این حمله کمی مجروح شد. وی از درمان پزشکی در صحنه وقوع حادثه امتناع کرد.

پلیس هامبورگ طی بیانیه ای اعلام کرد: « یک مرد ۴۶ ساله روس تبار که به علت مصرف مشروبات الکلی در حالت طبیعی نبوده است با ورود به یک کلیسای کاتولیک اوکراینی یکی از کشیشان را مورد ضرب و شتم قرار داد. این کشیش پس از درگیری با مهاجم سرانجام موفق شد مرد را به بیرون از ساختمان کلیسا هدایت کند و موضوع را به پلیس اطلاع دهد. مرد روس که حال مناسبی نداشت به بخشهایی از کلیسا نیز خساراتی وارد کرد.»

پلیس آلمان همچنین گزارش داد که که مرد مهاجم را بازداشت کرده است اما پس از آزمایش مشخص شد که میزان سطح الکل خون وی دوبرابر بیشتر از سطح قانونی رانندگی در آلمان است و وی در حالت مستی چنین جرمی را مرتکب گردید، به همین علت پس از تکمیل پرونده و بازگشت هوشیاری این شهروند روس و به دلیل عدم شکایت کشیش اوکراینی و با گرفتن تعهدات لازم وی را آزاد کرده اند، اما تحقیقات امنیتی در مورد انگیزه مظنون ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=33713

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!