2

هراس کارمندان آمریکا و انگلیس از بیان اعتقادات دینی خود

  • کد خبر : 57408
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۴۴
هراس کارمندان آمریکا و انگلیس از بیان اعتقادات دینی خود
براساس یک نظرسنجی تازه با موضوع “دین در محیط های کاری” کارمندان دین دار در کشورهای انگلیس و آمریکا از بیان دین خود در محل کارشان هراس دارند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، در نظرسنجی با عنوان دین و کار که از سوی موسسه تجاری “پرن کندولا” واقع در آکسفورد انجام شده با بیش از شش هزار نفر از پیروان ادیان مختلف از جمله “مسلمانان، بودائی ها، مسیحی ها، هندوها، یهودی ها و سیک ها” در انگلستان و آمریکا گفت و گو صورت گرفته است.

یافته های این نظرسنجی نشان می دهد کارمندان باایمان در محیط های کاری در اقلیت هستند و برای جلوگیری از قضاوت های منفی همکاران و به انزوا کشیده شدن از ابراز اعتقادات دینی خود اجتناب می کنند.

براساس این نظرسنجی، وجود استراتژی های مختلف در برخورد با دین سبب شده بسیاری از کارفرمایان از نیازهای پرسنل کاری خود بی اطلاع باشند.

از میان پیروان ادیانی که در این نظرسنجی با آنها گفت و گو شده، مسیحیان بیش از دیگران صحبت از اعتقادات دینی در محیط های کاری را یک “تابو” می دانند.

کارمندان و کارکنان انگلیسی بیش از آمریکایی ها خواستار لغو مرخصی های شغلی دینی می باشند.

این در حالی ست که براساس حکم دیوان دادگستری اتحادیه اروپا استفاده از پوشش هایی که به نوعی اعتقادات دینی را نشان دهد در کشورهای عضو این اتحادیه ممنوع شده است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=57408

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!