4

دیدار اسقف اعظم ارامنه کاتولیک ایران با جمعی از مسئولان شهرستان نور

  • کد خبر : 16379
  • ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
دیدار اسقف اعظم ارامنه کاتولیک ایران با جمعی از مسئولان شهرستان نور
اسقف اعظم ارامنه کاتولیک ایران به همراه اعضای شورای خلیفه گری مجتمع هایگاشن نور با جمعی از مسئولان شهرستان نور دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، اسقف اعظم ارامنه کاتولیک ایران و نیز اعضای شورای خلیفه گری مجتمع هایگاشن نور با حجت الاسلام احمدی، امام جمعه شهرستان نور و داود فلاح رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی این شهرستان دیدار کردند.

امام جمعه شهرستان نور ضمن عرض تبریک عید نوروز و اعیاد شعبانیه به همه مسلمان جهان به خصوص مردم ولایتمدار ایران بیان کرد: میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج) که از بشارت های تعالیم بزرگ دینی و همه ادیان آسمانی است و پیروان مذهب مسیحی به ایشان مسیح موعود بشارت آخر زمان لقب دادند، را تبریک می گویم.

وی افزود: مهدی موعود همان منجی که صلح و دوستی را برای ما به ارمغان می آورد و این از اعتقادات همه مکاتب و ادیان آسمانی هست که در تورات، انجیل و قرآن آمده است.

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز همه اقلیت های مذهبی در صلح و دوستی و برادری در کشور عزیزمان ایران زندگی میکنند که این دوستی و مودت و وحدت در ایران مرهون رهبری مدبرانه و آگاهانه مقام معظم رهبری میباشد..

در ادامه اسقف ارامنه کاتولیک ایران، ضمن عرض تبریک عید سعید نوروز و اعیاد شعبانیه به خصوص میلاد حضرت مهدی (عج) خدمت مقام معظم رهبری و ایرانیان ادامه داد: ان شاالله در سال پیش رو در همه دنیا شاهد صلح، دوستی بین همه مردم جهان باشیم چرا که در دین مسیح، پیروان همه ادیان و مذاهب توحیدی که خداوند را باور دارند باهم برادر هستند.

وی هم چنین سالی پرخیر وبرکت و سلامتی را برای همه مردم جهان بخصوص مردم شریف ایران و همه خدمت گذاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال درخواست نمود.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=16379

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!