2

تبلیغات رسانه آلمانی برای فرقه‌ای با شمایل راهبه های کاتولیک

  • کد خبر : 6123
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
تبلیغات رسانه آلمانی برای فرقه‌ای با شمایل راهبه های کاتولیک

دویچه وله برای ترویج استفاده از ماری‌جوانا در خبری هدفمند به تبلیغات درباره این ماده مخدر پرداخت.

بعدازاینکه پاپ فرانسیس مخالفت خود را با قانونی کردن مصرف ماری‌جوانا اعلام کرد، برخی از کشورهای ترویج کننده مصرف مواد مخدر این ماده را آزاد و مصرف آن را قانونی اعلام کردند.

قانونی کردن این مواد اقدامی سربسته در مسیر تسلیم به این پدیده است به نحوی که  ماری جوانا، که بانام‌های دیگری نیز شناخته می شود به‌عنوان محرک و داروی روان‌گردانِ طبیعی معرفی می‌شود.

با این تفاسیر عده‌ای با استفاده از شمایل و لباس راهبه های کاتولیک که ارتباط کاری آن‌ها هیچ ارتباطی با کلیسا و عبادات آن‌ها ندارد، به‌جای عبادت ماری‌جوانا پرورش می‌دهند و مدعی شده‌اند که به دنبال شفای بیماران نه با صلیب بلکه با ماری‌جوانا هستند.

این فرقه بانام خود خوانده “خواهران ولی” (Sisters of the Valley) مانند راهبه‌های کاتولیک لباس می‌پوشند و به پرورش و مصرف این ماده مخدر برای اهداف خود عمل می‌کنند.

گفتنی است که مهم‌ترین دلیل انتشار چنین خبری در دویچه وله، علاوه بر تبلیغ و ترویج استفاده از این ماده مخدر به‌نوعی تخریب یکی دیگر از ادیان الهی یعنی مسیحیت به‌صورت غیرمستقیم است. بطوری که در اخبار گذشته این سایت تخریب اسلام یکی دیگر از ادیان الهی از محورهای کاری این رسانه بوده است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=6123

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!