0

انتقاد کلیسای پروتستان آلمان از برخورد دوگانه اروپا با پناهجویان

  • کد خبر : 33714
  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴
انتقاد کلیسای پروتستان آلمان از برخورد دوگانه اروپا با پناهجویان
سازمان خیریه “دیاکونی” متعلق به کلیسای پروتستان آلمان درباره برخورد تبعیض آمیز با پناهجویان هشدار داده و تأکید کرده است که نباید جنگ اوکراین باعث نادیده گرفتن وضعیت پناهجویان کشورهایی مثل افغانستان و سوریه… شود.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، اولریش لیلی، مدیر بخش خدماتی کلیسای پروتستان آلمان روز پنج‌شنبه در برلین گفت: «ما اکنون همبستگی کم نظیری با پناهجویان اوکراینی را مشاهده می‌کنیم. ما باید هر چه در توان داریم برای حمایت هر چه بیشتر از آنها انجام دهیم.»

اولریش لیلی همچنین افزود که احساس می‌کند کشورهای اروپایی با پناهجویان برخورد متفاوتی دارند و چنین برخورد تبعیض آمیزی بخصوص با مهاجران افغانستانی و سوری و اقلیت روما (کولی) نگران کننده است.

مدیر بخش خدماتی کلیسای پروتستان آلمان در این ارتباط تصریح کرد: «آنها اغلب طرد می‌شوند و به درخواستهای آنان پاسخی داده نمی شود»

او که یک روز پیش از روز جهانی اقلیت روما (کولی) صحبت می‌کرد، گفت که اعضای این اقلیت که از جنگ اوکرایین فرار کرده اند، می گویند که در آلمان مورد تبعیض قرار گرفته اند.

مدیر موسسه دیاکونی آلمان تأکید کرد: «ما در مورد کمک‌ها به انسان‌های که آواره شده اند، نباید تفاوت قایل شویم. همه انسان‌ها باهم برابر و مستحق حمایت ما هستند.»

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=33714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!