2

ارامنه گلستان به امید روزهای بهتر در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت می‌کنند

  • کد خبر : 18478
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱
ارامنه گلستان به امید روزهای بهتر در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت می‌کنند
نماینده گلستان در شورای خلیفه‌گری شمال کشور با تاکید بر مشارکت حداکثری ارامنه گلستان در انتخابات ۲۸ خرداد گفت که به امید ساختن روزهای بهتر برای ایران در این رویداد سیاسی شرکت می‌کنیم.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، باغداسار چالوکیانس، نماینده گلستان در شورای خلیفه‌گری شمال کشور اظهار کرد: ارامنه گلستان در همه رخدادهای پس از پیروزی انقلاب در صحنه حاضر بوده و همراهی خود با آرمان های نظام به طور عملی ثابت کردند.

وی افزود: با وجود برخی مشکلات اقتصادی در کشور و کاستی های برآمده از آن، نمی توانیم نسبت به آینده کشور بی تفاوت بوده و از صندوق آرا که چشمان همه کشورهای دنیا به آن است روی‌گردانی کنیم.

نماینده گلستان در شورای خلیفه‌گری شمال خاطرنشان کرد: حضور ارامنه گلستان در انتخابات ۲۸ خرداد امسال بار دیگر پیوستگی ما با ایران در مسیر رسیدن به توسعه پایدار در همه بخش ها را در عمل نشان خواهد داد.

چالوکیانس ادامه داد: انتخاب درست در پیشبرد امور بسیار مهم است و مردم ایران بدانند که در ۲۸ خرداد با انتخاب درست نقش مهمی در عمران و آبادانی کشور و شهر خود خواهند داشت.

وی از مسوولان خواست از همه توان و ظرفیت مجموعه های تحت هدایت خود برای برگزاری پرشور انتخابات ۲۸ خرداد و فراهم کردن زمینه حضور مردم در پای صندوق های رای استفاده کنند.

ارامنه گلستان که جمعیتی کمتر از صد نفر هستند در گنبد، فاضل آباد از توابع علی آباد، گرگان و بندرترکمن سکونت دارند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ۲۸ خرداد ماه به صورت همزمان برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=18478

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!