3

شیعیان انگلیسی عامل قتل شیعیان

  • کد خبر : 41314
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۶:۳۰
شیعیان انگلیسی عامل قتل شیعیان
جریان افراطی و شیعه نمای تشیع لندنی فعالیت های افراطی دارد و این فعالیت ها نتیجه ای جز ریختن خون شیعیان بی گناه و خوشحالی دشمنان اسلام و شیعه را در پی ندارد. مثلاً بزرگان وهابی بابت نشر یک کتاب از فرقه شیرازی تشکر کردند و عنوان داشتند که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، جوانان وهابی در حال گرویدن به تشیع بودند، اما نشر این کتاب موج شیعه‌ گرایی را میان وهابیون خاموش کرد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، یکی از جريان های فکری منحرف که سرعت رشدش نشان از برنامه ريزی علمی و دقيق قدرت های استعماری دارد، جريانی است که می کوشد تفسير جديدی از شيعه به جهان عرضه کند، جریانی موسوم به تشیع انگلیسی با رهبری سید صادق شیرازی است. سید صادق شیرازی برادر کوچکتر سید محمد شیرازی است که بعد از فوت وی در سال ۱۳۸۰ در شهر قم، عملاً تبدیل به بزرگ خاندان شیرازی‌ها شد.

اما عناد و دشمنی این جریان با انقلاب اسلامی ایران، شخص امام خمینی (رحمةالله‌علیه) و نیز مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) امری است که ایشان هیچ واهمه‌ای از ابراز علنی آن حتی در داخل جمهوری اسلامی ایران ندارند.(1) این مسئله شبکه‌های جاسوسی انگلیسی را بر آن داشت تا از این جریان در جهت ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی در بدنه مذهبی و انقلابی استفاده کرده و پایه‌های مشروعیت نظام اسلامی را به خصوص در میان اهل سنت ایران سست کند.

تنها نتیجه فعالیت های خاندان و طرفداران شیرازی ها، کشتار شیعیان بی گناه و خوشحالی دشمنان اسلام و رضایت وهابیون است؛ امروزه متأسفانه می‌بینیم که گروهک تروریستی تکفیری داعش به بهانه فعالیت‌های افراطی این جریان، شیعیان بی‌گناه را قتل عام می‌کند که نمونه بارز آن، حمله به حرم مطهر شاه چراغ در شیراز و حرم مطهر حضرت امام (رحمة‌الله‌علیه) و جنایت اسپایکر عراق است که قریب به دو هزار دانشجوی شیعه عراقی را در یک روز قتل عام کردند و در هنگام کشتن این شیعیان بی‌گناه این جمله را به کار می‌بردند که این است جزای عایشه فاحشة فی النار یاسر الحبیب.(2)

این جریان سعی دارند از کوچکترین اتفاق برای منافع خود و علیه انقلاب اسلامی ایران استفاده کنند تا جایی که این خاندان حتی از جسم برادرشان برای اعلام مواضع سیاسی خود علیه نظام جمهوری اسلامی دریغ نکردند و به رغم اینکه به دستور رهبری در صحن حرم حضرت معصومه(سلام الله علیها) برای قبر سید محمد شیرازی جایی در نظر گرفته شد، در یک اقدام ناصواب تشییع جنازه برادرشان را به یک میتینگ سیاسی تبدیل کرده و اقدام به ایجاد بلوا و آشوب در شهر مقدس قم کردند که بنا بر استشهاد شاهدان عینی، مورد اعتراض بسیاری از اهالی قم قرار گرفت.

سید صادق شیرازی در سخنرانی خود که در تاریخ ۲۸ صفر ۱۴۳۱ در قم ایراد کرد با استفاده از کلماتی ناشایست، اقدام به توهین به رهبر انقلاب کرد. «جوانان گول نخورید، مثل پدراتون که بعضی هاشون گول خوردند، نشید؛ تاریخ پیامبر خودتون رو بخونید؛ هر چی میگن نگید راست میگه، اگه درست میگه … کشور اسلامی مردمش انقلاب میکنن برید ببیند اون وقت این حکومتی که به اسم مردم اومده با باتوم میاد میزنه مردم رو! این اسلام نیست!»(3)

حتی در اعتراضات آبانماه سال 1398 و اعتراضات اخیری که توسط دشمنان اسلام و سرویس های جاسوسی غرب، برنامه ریزی شده بود، سید صادق شیرازی سعی دارد از این اتفاق به نفع خود استفاده کند و در این راستا می‌بینیم با سخنرانی و بیانیه‌های تحریک آمیز و مغالطه سعی دارد که طرفداران خود را به خیابان‌ها بکشاند.

پی‌نوشت:
1. خبرگزاری فارس، «پشت پرده قدردانی وهابیون از «فرقه شیرازی»/ انگلیس تأمین‌کننده مالی شبکه فدک»، ۲۳ اسفند ۱۳۹۶.
2. خبرگزاری حوزه، «شیعه انگلیسی در جنایت اسپایکر شریک است | تفرقه با مشی و مرام امیرالمومنین(ع) نمی سازد»، کد خبر: 927174، ۲۰ آبان ۱۳۹۹
3. غدیریون، «سید صادق شیرازی کیست؟»، ۱۳ آذر ۱۳۹۶.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=41314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!