0

رئیس اسبق الازهر شخصیت اسلامی جایزه قرآنی دبی شد

  • کد خبر : 47534
  • ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
رئیس اسبق الازهر شخصیت اسلامی جایزه قرآنی دبی شد
مؤسسه قرآن جایزه دبی، «احمد عمر هاشم»، رئیس اسبق دانشگاه الازهر را به‌عنوان شخصیت اسلامی بیست‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دبی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، «ابراهیم محمد بوملحه»، رئیس مؤسسه قرآن جایزه دبی و مشاور امور فرهنگی و انسانی حاکم دبی در این باره گفت: این مؤسسه در راستای تمجید از خدمات احمد عمر هاشم، رئیس اسبق دانشگاه الازهر به اسلام و سنت نبوی، وی را به‌عنوان شخصیت اسلامی این دوره از مسابقات انتخاب کرد.

مؤسسه بین‌المللی قرآن جایزه دبی هر سال و در حاشیه مسابقات بین‌المللی قرآن خود در ماه مبارک رمضان، یکی از افرادی که تلاش‌های زیادی در راستای خدمت به قرآن و علوم اسلامی انجام داده‌اند را به‌عنوان شخصیت اسلامی سال انتخاب می‌کند.

هشتمین شب از بیست‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی با رقابت ۶ متسابق در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگ و علوم دبی برگزار شد.

در شب هشتم مسابقات، «ابراهيم صو» از ساحل عاج، «سانتيسوک مانكونج» از تايلند، «يوسف هايف محمد راشد» از كويت، «عبدالملک رمضان سليمان» از تانزانيا، «ابوبكر صديق جالو» از سيرالئون و «إسحاق عبدالحافظ فيصل» از جزیره موریس به روایت «حفص از عاصم» در برابر کمیته داوران مسابقات به اجرا پرداختند.

یادآور می‌شود، بیست و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی، از روز جمعه، ۴ فروردین‌ماه، با حضور ۶۵ شرکت‌کننده از حافظان کلام وحی از کشورهای مختلف جهان در سالن اجتماعات باشگاه «فرهنگ و علوم» منطقه «الممزر» دبی آغاز شد.

هیئت داوران این مسابقات متشکل از «احمد بن حمود الرویثی» از عربستان، رئیس کمیته داوران و «سالم الدوبی» از امارات، «شیخ عبدالله عیش» از مراکش، «جمال فاروق» از مصر، «احمد میان تهانوی» از پاکستان و «شیخ شعیب مجیب الحق» از بنگلادش است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=47534

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!