2

جنبش فتح: توافقات اسرائیل و مغرب از پشت خنجر زدن به قدس است

  • کد خبر : 24247
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰
جنبش فتح: توافقات اسرائیل و مغرب از پشت خنجر زدن به قدس است
جنبش آزادی بخش میهنی فلسطین (فتح) اعلام کرد: توافقنامه های عادی سازی روابط بین اسرائیل و مغرب به مثابه از پشت خنجر زدن به بیت المقدس است که پادشاه مغرب از سال ۱۹۷۵ میلادی ریاست کمیته آن را برعهده دارد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، جنبش فتح در بیانیه ای عنوان کرد: این اقدام اشتهای رژیم اشغالگر را برای یهودی سازی بیشتر این شهر مقدس و حومه آن باز می کند تا جایی که آخرین آنها، ورود امروز رئیس رژیم اشغالگر به حرم ابراهیمی بوده است.

جنبش فتح، اقدام بنی گانتس وزیر دفاع اسرائیل در خصوص برپایی مراسم دعاهای یهودی برای سربازان اسرائیلی در یک کیلسا در مغرب را محکوم و عنوان کرد که این اقدام در حالی صورت می گیرد که ارتش اسرائیل روزانه فلسطینی ها را می کشد و حرمت مسجدالاقصی را لکه دار می کند.

این جنبش در ادامه بیانیه خود خطاب به پادشاه مغرب آورده است: کمیته قدس یک نهاد عربی- اسلامی است که برگرفته از سازمان همکاری اسلامی در سال ۱۹۷۵ میلادی است و ایشان ریاست آن را برعهده دارند و وظیفه اش صیانت از قدس شریف از طریف مقابله با تلاش های اسرائیل برای نابودی ویژگی های عربی اسلامی قدس است.در حالی که نیروهای اسرائیلی برای تغییر این ویژگی ها روزانه به الاقصی و المسری حمله می کنند. شما چه کاری در ازای آن انجام می دهید؟

جنبش مذکور افزود: فایده عادی سازی روابط و توافقات امنیتی از سوی مغرب با اسرائیل در شرایط فعلی چیست در حالی که مغرب جزو کشورهایی است که در رویارویی مستقیم با اشغالگران قرار ندارد.

در پایان بیانیه مذکور خاطرنشان شده است: جنبش فتح تمامی اقدامات برای عادی سازی روابط با اسرائیل را به شدت محکوم و تاکید می کند که رژیم اشغالگر قدس فقط و فقط سرزمین فلسطین را غصب و حقوق تضمین شده آن براساس قوانین بین المللی را انکار می کند و چنین اقداماتی صرفا تلاش هایی برای شانه خالی کردن از مسولیت های ملی و دینی مغرب در قبال فلسطین است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=24247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!