2
مفتی اعظم بیت‌المقدس:

تجاوز صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی دشمنی آشکار با اسلام است

  • کد خبر : 39449
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۵:۰۰
تجاوز صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی دشمنی آشکار با اسلام است
شیخ محمد حسین، مفتی سرزمین‌های فلسطین و خطیب مسجدالاقصی با بیان اینکه مسجد مبارک الاقصی به ویژه با تشدید تجاوزات و اشغالگری اسرائیل، واقعیت دردناک و خطرناکی را پشت سر می‌گذارد، تصریح کرد: تجاوز صهیونیست‌ها به این مکان مقدس به منزله دشمنی آشکار با اسلام است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، شیخ محمد حسین، مفتی اعظم بیت‌المقدس و سرزمین‌های فلسطین و خطیب مسجد الاقصی تأکید کرد که مسجد مبارک الاقصی به ویژه با تشدید تجاوزات و اشغالگری اسرائیل، واقعیت دردناک و خطرناکی را پشت سر می‌گذارد.

شیخ حسین در واکنش به درخواست گروه‌های یهودی افراطی و شهرک‌نشینان برای انجام تجاوزات گسترده به مسجد الاقصی در روزهای آینده هشدار داد و گفت: تشدید تجاوزات علیه مسجدالاقصی عواقب ناگواری را به دنبال دارد. آتش تجاوز صهیونیست‌ها به این مکان مقدس بلاخره دامن آن‌ها را خواهد گرفت.

وی تأکید کرد: مردم بیت‌المقدس در کنار دیگر فلسطینیان نمی‌توانند این تخلفات را که حرمت و قداست مسجد الاقصی را تحت تأثیر قرار می‌دهد، بپذیرند.

مفتی بیت‌المقدس تصریح کرد: گروه‌های افراطی از اعیاد یهودیان سوء استفاده می‌کنند و به بهانه آن اعیاد، فراخوان‌های گسترده و بزرگی را از طریق تمامی رسانه‌ها و شبکه‌های ارتباطی خود برای تهاجمات گسترده به مسجد الاقصی به راه می‌اندازند.

وی خاطرنشان کرد: گروه‌های افراطی نیز از تشدید نبرد انتخاباتی در جامعه صهیونیستی سوء استفاده و احزاب اسرائیلی را در تجاوزات خود به مقدسات و مردم فلسطین تشویق می‌کنند.

وی با بیان اینکه همه این عوامل انگیزه احزاب و گروه‌های افراطی را برای انجام چنین فراخوان‌هایی برای هجوم به مسجدالاقصی تشدید می‌کند، خاطرنشان کرد: مردم فلسطین در تمام سرزمین‌های فلسطین به ویژه در بیت‌المقدس و اماکن مقدس به وظایف خود در دفاع از مقدسات اسلامی عمل می‌کنند.

خطیب الاقصی تصریح کرد: در بعد ملی، عقیدتی و دینی نیز تکلیف وجود دارد، چرا که امت اسلامی و تمام آزادگان جهان با هر دین و مذهبی باید در برابر این همه هجمه و تهاجم موضع روشن و شرافتمندانه‌ای اتخاذ و از مسجد الاقصی دفاع کنند.

وی با تأکید بر اینکه «حمله به اعتقادات عواقب جدی دارد و به همین دلیل ادامه این حملات و درگیری‌ها می‌تواند بر صلح و امنیت جهانی تأثیر بگذارد»، افزود: همه جهان باید با علم به خطر این گونه حملات به مسجد الاقصی نگاه کنند.

هم‌زمان با تداوم هجوم شهرک‌نشینان اسرائیلی به مسجد مبارک الاقصی، سازما‌ن‌ها و گروه‌های یهودی افراطی بر فراخوان خود برای انجام بزرگترین تهاجم به مسجد مبارک الاقصی همزمان با فصل اعیاد یهودیان و مراسم بزرگداشت معبد موهوم تأکید کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=39449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!