1

اقدام نژادپرستانه یک مرکز ورزشی علیه مسلمانان آمریکا

  • کد خبر : 20386
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵
اقدام نژادپرستانه یک مرکز ورزشی علیه مسلمانان آمریکا
اقدام ضد اسلامی ونژادپرستانه یک مرکز آموزش تیراندازی در اوکلاهما باعث شد تا با شکایت مسلمانان به دادگاه درهای این مرکز بسته شود.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، روزنامه آمریکا The Hill در گزارشی اعلام کرد: مسئولان یک مرکز آموزشی تیراندازی در اوکلاهما شعار «بدون مسلمان» را مطرح کردند و در اقدامی نژادپرستانه اجازه ورود مسلمانان به این مرکز را ندادند.

این اقدام نژادپرستانه باعث شد تا ساکنان مسلمانان محلی علیه مرکز به دادگاه شکایت کند که مراحل بررسی و پیگیری آن سال ها به طول انجامید. مسئولان این مرکز اعلام کردند که مرکز آموزشی را خواهند فروخت.

مسئولان این مرکز آموزش تیراندازی در صفحه خود در فیس بوک در اقدامی غافلگیرانه با اشاره به فروش این مرکز اعلام کردند که این مرکز دو هکتار است در ماسکوگی قرار دارد.

در حالی این مرکز بسته شدن درهای آن را از اوایل سال اعلام کرد که به مشتریانش اطلاع داد که همه عضویت ها به دلیل تعطیلی منقضی است.

اقلیت مسلمان در نزدیکی این مرکز تیراندازی هفته گذشته برای این اقدام جشن گرفتند. آدم سلطانی، مدیر بخش اوکلاهما در شورای روابط آمریکایی – اسلامی نظر خود را درباره تعطیلی این مرکز در فیس بوک به اشتراک گذاشت.

سلطانی نوشت: خوب، ما اینجا چه می بینیم؟ به نظر می رسد که نفرت و انزجارطلبی جواب نداد. همان مرکز تیراندازی که ما به دلیل شعار نژادپرستانه اش مبنی بر خالی بودن از مسلمانان شکایت کردیم. دیگر وجود ندارد.

این مرکز تیراندازی برای نخستین بار در سال 2015 میلادی با نصب پلاکاردی توجه ساکنان محلی را جلب کرد. روی این پلاکارد عبارت ” این مرکز خصوصی موسسه خالی از مسلمانان است! ما حق داریم که از ارایه خدمات خود به هرکسی امتناع کنیم، متشکریم” نوشته شده بود.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=20386

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!