1

اسلام هراسی بر زندگی مسلمانان تأثیر منفی می‌گذارد

  • کد خبر : 46800
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲
اسلام هراسی بر زندگی مسلمانان تأثیر منفی می‌گذارد
امارات متحده عربی در بیانیه‌ای خواستار ادامه کار بر روی تحکیم گفت‌وگوی سازنده بین ادیان و فرهنگ‌ها و ایجاد بسترها و نهادهای مرتبط با این موضوع به منظور ایجاد تفاهم متقابل بین جوامع و شکستن کلیشه‌ها نسبت به اسلام یا سایر ادیان شد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، امیره الحفیتی، معاون نماینده دائم امارات متحده عربی در سازمان ملل متحد در بیانیه‌‌ای به مناسبت روز جهانی مبارزه با اسلام هراسی ، گفت: رویدادهای اخیر مانند هتک حرمت قرآن کریم، ضرورت مقابله با تعصب و نفرت از مسلمانان و پرهیز از دوقطبی شدن بیشتر را تأیید می‌کند چرا که جهان با چالش‌های مشترکی مواجه است.

وی خاطرنشان کرد که این اعمال ناپسند حوادث جداگانه یا انفرادی نیست، بلکه یکی از انواع اسلام هراسی است که همچنان در سراسر جهان گسترش می‌یابد و زندگی مسلمانان را به شدت تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه اجازه گسترش اسلام هراسی در چارچوب آزادی بیان کاملاً غیرقابل قبول است، خاطرنشان کرد: همه کشورهای عضو شورای امنیت به اتفاق آرا، روز جهانی مبارزه با اسلام‌هراسی را به‌عنوان یک تهدید جهانی اعلام کردند که جامعه جهانی را ملزم به رد آن می‌کند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=46800

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!