3

از هماوردی با تروریسم تا محور مقابله با تروریسم

  • کد خبر : 63983
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۰۱
از هماوردی با تروریسم تا محور مقابله با تروریسم
با اشاره به شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه ایشان در حادثه ناگوار اخیر در یادداشتی به شرایط کشور پس از شهادت شهید رجایی و باهنر بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پرداخته شده است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، منافقین ترور مسئولین نظام جمهوری اسلامی را زمانی در دستور کار خود قرار داد که کشور در مرزهای غربی با عراق در جنگ مستقیم بود. شمال غربی کشور هم که شامل استان های کردستان و آذربایجان غربی بود نیز درگیر تجزیه طلبان و گروه های تروریستی آن منطقه بودند. فعالیت تروریست‌ها فقط معطوف به غرب کشور نمی شد بلکه در بازه هایی شرق کشور نیز آماج حملات تروریست‌ها قرار می گرفت و جان و مال بسیاری از مردم مورد تعرض آنان بود.

نظام جمهوری اسلامی ایران به خواست خدای متعال و مدد ائمه اطهار(ع) تمام این بحران ها را با سربلندی و عزت پشت سرگذاشت و با خدمات ارزنده مسئولین و خادمان این نظام شهیدپرور به نقطه‌ای رسید که نه تنها مشکلات پیش‌روی خود را حل و فصل می کند بلکه به یاری کشورهای همسایه می‌شتابد و در کنارشان می ماند.

حکومتی که در ابتدای تشکیل شدن آن با ترور دست و پنجه نرم می کرد حال به یاری مردم مظلوم سرتاسر جهان می شتابد. یک روز در مقابل گروهک تروریستی داعش و یک روز در مقابل رژیم صهیونیستی که دولت ترور است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=63983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!