0
مبلغ نیجریه‌ای:

هتک حرمت مقدسات تهدیدی برای همزیستی جوامع است

  • کد خبر : 51676
  • ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
هتک حرمت مقدسات تهدیدی برای همزیستی جوامع است
یک فعال نیجریه‌ای می‌گوید: اقدامات موهنی همچون هتک حرمت قرآن کریم در سوئد، عملی غیرمتمدنانه است و صلح و همزیستی جوامع را از بین می‌برد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، یعقوب عبدالنقی، از مسئولان بنیاد التقریب در ایالت باوچی نیجریه‌ با ارسال پیامی تصویری به ایکنا گفت: ما در این بنیاد اسلامی به شدیدترین وجه، عمل اهانت‌آمیز و تحریک‌کننده قرآن‌سوزی توسط یک فرد موهن که به دنبال تأیید مقامات سوئدی انجام شده را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: ما همچنین دادگاه را به خاطر مجوز غیرقابل دفاع برای اهانت به احساسات میلیون‌ها مسلمان و ضربه زدن به عواطف آنها به نام آزادی بیان محکوم می‌کنیم.

عبدالنقی ادامه داد: آیا قابل قبول است که هر کسی از هر دینی با همین استدلال و از سوی همین دادگاه اجازه پیدا کند تا به شخصی توهین و قانونی را که دولت سوئد تصویب کرده نقض یا به پرچم ملی این کشور توهین کند یا به هر چیز ارزشمند دیگری برای این کشور به اسم عدالت یا آزادی بیان اهانت کند؟ این واقعاً یک عمل غیرمتمدنانه است و صلح و همزیستی در بین جوامع را از بین می‌برد؛ چه در خود سوئد یا در دیگر کشورهای جهان که مسلمانان و غیرمسلمانان با همزیستی در کنار هم زندگی می‌کنند.

این فعال نیجریه ای ادامه داد: چنین اعمال احمقانه‌ای هرگز از ارزش این کتاب مقدس کم نمی‌کند و این اقدام تنها شیطان‌ درون هتاکان را راضی می‌کند.

وی خطاب به قرآن‌ستیزان گفت: قرآن، کلام الهی باقی می‌ماند و شما و همدستانتان محکوم به لعنت ابدی هستید. همه مسلمانان در سرتاسر جهان به عمل احمقانه شما پاسخ مناسب خواهند داد و فراتر از آن، انتقام الهی در انتظار شماست.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=51676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.