0
روحانی اهل سنت گلستان:

سپاه پاسداران قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را آشکار کرد

  • کد خبر : 61930
  • ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷
سپاه پاسداران قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را آشکار کرد
روحانی اهل سنت گلستان با قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله پهپادی بامداد امروز به مناطقی از سرزمین‌های اشتغالی، تصریح کرد: این حمله شجاعانه، پوشالی بودن قدرت رژیم آدمکش صهیونیستی و گنبد آهنین مورد ادعای آنان را برای جهانیان آشکار کرد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، آخوند ابوبکر خوجملی، روحانی اهل سنت گلستان اظهار کرد: حمله پهپادی و موشکی بامداد امروز سپاه پاسداران در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر گرفتن انتقام، دادن پاسخ سخت و تنبیه رژیم صهیونیستی بود.

وی افزود: این حمله شجاعانه علاوه بر ملت ایران، سبب خوشحالی مردم مظلوم فلسطین و غزه و نیز دیگر ملت‌های مسلمان شد.

آخوند خوجملی ادامه داد: حمله پهپادی و موشکی بامداد امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تاکنون از سوی هیچ کشوری علیه رژیم صهیونیستی انجام نشده است و این مایه افتخار ملت ایران است.

امام جمعه اهل سنت «نگین شهر» از توابع شهرستان آزادشهر همچنین با اشاره به اصابت پهپادها و موشک‌ها به اهداف تعیین شده در سرزمین‌های اشتغالی، اظهارداشت: نابودی اهداف تعیین شده دراین حمله، خط بطلانی بر غیرقابل نفوذ بودن گنبد آهنین رژیم صهیونستی کشید.

دستیار ویژه استاندار گلستان در امور اهل سنت افزود: جمهوری اسلامی با این حمله بخشی از انتقام خون سرداران شهید خود را که در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسیدند گرفت.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک دهها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

سپاه پاسداران قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را آشکار کرد

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=61930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!