0
جامعه دانشگاهی و مراکز آموزش عالی استان قم:

قدس نه تنها قبله دوم مسلمین، بلکه هویت و ریشه تمام ادیان ابراهیمی است

  • کد خبر : 48052
  • ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۱۷
قدس نه تنها قبله دوم مسلمین، بلکه هویت و ریشه تمام ادیان ابراهیمی است
جامعه دانشگاهی و مراکز آموزش عالی استان قم با صدور بیانیه ای اعلام کرد: قدس نه تنها قبله دوم مسلمین، بلکه هویت و ریشه تمام ادیان ابراهیمی است. 

به گزارش پایگاه خبری مفاز، جامعه دانشگاهی و مراکز آموزش عالی استان قم با صدور بیانیه ای اعلام کرد: قدس نه تنها قبله دوم مسلمین، بلکه هویت و ریشه تمام ادیان ابراهیمی است.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

﴿وَ قَضَینا اِلی بَنی اِسرائیلَ فِی الکِتابِ لَتُفسِدُنَّ فِی الاَرِض مَرَّتَین ِ وَ  لَتَعلُنَّ    عُلُـوًّا  کَبیرا﴾

و در کتاب خبر دادیم و چنین مقدرکردیم که شما بنی اسرائیل دوبار حتما در زمین فساد میکنید و تسلط و سرکشی سخت ظالمانه می­یابید.

سلام و درود خاص خود را هدیه می­نماییم به روان مطهر امام عصر ارواحنا له الفداه و معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام روح الله و شاگردان خلف مکتبش که در طول 44 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی با خون پاک خود این شجره طیبه را آبیاری کرده‌اند؛ خاصه سردار رشید و پر افتخار اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که آرمانش همچون امام (ره) آزادی قدس و نابودی اسرائیل بود.

اکنون که عمر ایستادگی و مقاومت ملت مظلوم فلسطین به هشتاد سالگی نزدیک می­شود، رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی نیز با وجود تمام جنایات و نقض حقوق بشر در سرزمین فلسطین و اشغال بیش از 80 درصد خاک این کشور در آستانه پایان عمر منحوس خود به سر می‌برد. تنش‌ها و تحولات اخیر سرزمین‌های اشغالی نشان دهنده آن است که نابودی رژیم صهیونیستی زودتر از وعده 25 ساله مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای رقم خواهد خورد. امت مسلمان و ملت‌های آزادی‌خواه در سراسر دنیا که خواستار حذف و نابودی این غده سرطانی یعنی رژیم جعلی اسراییل هستند، می‌بایستی ید واحده‌ای را بر علیه جبهه استکبار تشکیل دهند و حرکتی عظیم را در تاریخ رقم بزنند.

حرکتی مداوم و مستمر که قدرت‌های پوشالی جهان را با وجود تمام هیمنه و نفوذی که با ثروت خود به وجود آورده‌اند به زانو در بیاورد. مکتب انقلاب اسلامی نیز به عنوان الگوی بارز و موفق یک حرکت مردمی موفق بر علیه جهان‌خواران و مستکبران دنیا، با توجه به رهنمودهای امامین انقلاب، قدس شریف را به منزله قرارگاه مبارزه با طاغوت امروز و غارتگران دیروز بر تمامی جهانیان عرضه داشته است.

قدس نه تنها قبله دوم مسلمین، بلکه هویت و ریشه تمام ادیان ابراهیمی است؛ از این رو بر تمامی مستضعفین عالم من جمله امت مسلمان، پیروان ادیان الهی و مکاتب ضد استکبار، فعالان بین الملل و نخبگان سراسر جهان واجب است تا این هویت را پاس بدارند و در این برهه زمانی که به فرموده امام خامنه‌ای نظم جدید جهانی در حال شکل گیری است، ضرورت اجماع جهانی بر علیه این رژیم جعلی بیش از پیش احساس می‌شود.

امروزه مناطق اشغالی به پایگاهی برای شیاطینی تبدیل شده است که سعی بر به بردگی و به خدمت گرفتن سایر دولت ها و کشورهای منطقه دارند. شیاطینی که رؤیای برپایی دولت جهانی یهود را که غایت نظم نوین جهانی به سردستگی آمریکا می‌باشد در سر میپرورانند و تمام تلاش خود را به کار می‌بندند تا برده‌داری مدرن را به سر منزل مقصود برسانند.  به تازگی لابی مخوف صهیونیستی که پایه ریزی شده توسط همین شیاطین است، در کشور دوست و برادر ما یعنی جمهوری آذربایجان اقدام به راه اندازی سفارت منحوس اسرائیل نموده‌اند و دولت فریب خورده الهام علی اف نیز به بزرگترین دشمن نه تنها مسلمانان، بلکه دشمن بشریت این اجازه را داده تا روابط خود را با آنها عادی سازی کند.

اما این شیاطین بدانند که سخت در اشتباه و خیال باطل به سر می‌برند؛ زیرا همانا وعده خداوند حق است، همان وعده لِیَستَخلِفُنَّهُم فِی الاَرض، همان وعده وَ نُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ استُضعِفوا که نوید بخش ظهور حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداه در آینده‌ای نزدیک می‌باشد. ظهور حضرت مهدی موعود که نقطه عطف نظم نوین مهدوی است.

ما دانشگاهیان انقلابی استان قم و همچنین به تعبیر امام خامنه‌ای، ملت مظلوم مقتدر ایران به عنوان پیشگامان رهایی قدس شریف از یوغ رژیم جعلی صهیونیستی، دوشادوش ملت‌های رنج دیده و مستضعفین سراسر جهان به حمایت و پشتیبانی همه جانبه از مردم عزتمند و مظلوم فلسطین به پا خاسته‌ایم و اجازه نخواهیم داد این رژیم جنایتکار، خود را از ورطه هلاکت رهایی بخشد؛ گر چه خود آنها بر نابودی خودشان حریص‌ترند. ان‌شاءالله از رهروان و پیشگامان راه مبارزه با اسرائیل باشیم.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=48052

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.