2

مسیحیان تبشیری و تحریم انتخابات

  • کد خبر : 65257
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۸:۱۰
مسیحیان تبشیری و تحریم انتخابات
عناصر تبشیری فارسی‌زبان وابسته به مسیحیت صهیونیستی، همزمان با برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تمام توان برای کاهش مشارکت و اثرگذاری منفی بر آن وارد عمل شدند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، کشورهای سلطه گر و همچنین رژیم جعلی صهیونیستی به دلیل دشمنی با ایران و تضاد منافع استکباری شان با جمهوری اسلامی، همواره اقدامات خود را در جهت تضعیف ایران و افزایش فشارهای گوناگون اقتصادی و سیاسی به انجام می رسانند.

از جمله در آستانه اتفاقات مهم و اثرگذار داخلی، این کشورها با استفاده از ابزارهای گوناگون مانند رسانه‌های خبری و بسترهای مجازی تلاش می‌کنند تا اثر منفی خود را القا کنند.

در همین راستا عناصر تبشیری فارسی‌زبان وابسته به مسیحیت صهیونیستی، همزمان با برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تمام توان برای کاهش مشارکت و اثرگذاری منفی بر آن وارد عمل شدند. این افراد ضمن انتشار گسترده مطالبی موهوم و دروغین علیه مردم سالاری دینی در بسترهای مجازی، مخاطبین خود را به تحریم انتخابات دعوت کرده و بی فایده بودن حضور در آن را مطرح کردند.

همچنین در کشور سوئد تعداد انگشت شماری از عناصر مذکور تجمعی با ماهیت اعتراض به انتخابات و تحریم آن برگزار کردند، تجمعی مضحک با ۱۵ نفر شرکت کننده. اما نکته جالب اینجاست که همین تجمع حقارت آمیز توسط رسانه معاندی چون صدای آمریکا مورد پوشش قرار داده شده و ضریب رسانه‌ای پیدا می‌کند.

در ادامه همین عناصر با حضور در مقابل سفارت کشورمان در شهر استکهلم تلاش کردند تا از مشارکت ایرانیان در انتخابات و حضور آنان در سفارت ایران ممانعت به عمل آورند، بازهم در اینجا شاهد حضور شبکه معاند ایران اینترنشنال و پوشش زنده اقدامات مذکور بر علیه ایران اسلامی بوده ایم.

سئوالی که باید پرسید این است که چه ارتباط تشکیلاتی و ساختاری میان شبکه معاند اینترنشنال به عنوان یکی از حامیان تجزیه ایران و مسیحیان تبشیری وجود دارد؟! چرا مسیحیان تبشیری که دم از محبت و صلح می زنند به عنوان عوامل میدانی شبکه های ضد ایرانی فعالیت می کنند؟!

پاسخ را می توان در اقدامات رژیم صهیونیستی، ایده تشکیل خاورمیانه جدید از سوی کشورهای سلطه گر و حمایت این رژیم از فرقه های تشکیلاتی چون بهائیت و مسیحیت صهیونیستی دانست. در اصل این فرقه‌ها به عنوان سربازان نظام سلطه انجام وظیفه می کنند وهدفشان اجرای دستورات کلان تشکیلاتی است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=65257

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!