2

کلاهبرداری با طعم پاکسازی کوآنتومی

  • کد خبر : 64452
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۱۵
کلاهبرداری با طعم پاکسازی کوآنتومی
پاکسازی کوانتومی همان قانون جذب با روکش زیبای شبه‌ علمی فیزیک کوآنتوم است. محمد افلاکی با مباحث شبه‌ علمی به شیادی و کلاهبرداری معنوی می‌پردازد. افلاکی از مروجین خرافات قانون جذب می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، محمد افلاکی بتی، شخصی که غرق مشکلات، فقر و بدبختی بوده؛ حالا مدعی است یک‌باره رمز موفقیت کسب ثروت، آرامش و… را کشف کرده و شروع به آموزش مهارت‌های کسب ثروت و موفقیت نموده است و از طریق برگزاری دوره آموزشی و فروش صوت و فیلم‌های انگیزشی خود به ثروت رسیده است.

افلاکی دانشجوی ناموفق رشته مهندسی مکانیک بوده است و نتوانسته تحصیلات دانشگاهی خود را کامل کند، اما مدعی است که بر اساس علم تجربی و مباحث فیزیک کوانتوم، یک مسیر و مهارت رشد و موفقیت یاد گرفته است. وی در این مهارت که از مباحث فیزیک کوانتوم استفاده می‌کند، راه کسب موفقیت، سلامتی، شادی، کسب ثروت و.. را به انسان نشان می‌دهد. وی در مباحث فیزیک کوانتوم و مکانیک نتوانسته است تحصیلات علمی معتبری کسب کند؛ ولی با ادبیات شبه‌علمی، مخاطبانش را فریب می‌دهد.

وی مدعی است که: «ما می‌توانیم بر قوه اختیار دیگران اثر بگذاریم. کاربرانی که با خرید دوره پاک‌سازی، همراه ما بودند و من گفتم نمی‌خواهد پاک‌سازی را روی دیگران انجام بدهی، روی خودت انجام بده. هیچ‌کس را مقصر نشناس و همه گناه را به خودت نسبت بده. هر گناهی در دیگران می‌بینی به علت خود توست. وقتی به کسی اشاره می‌کنی سه انگشت به سمت خود توست. به عیب‌های دیگران اشاره نکن.

و آن گنه در وی ز جنس جرم تست                      باید آن خو را ز طبع خویش شست (مولانا)

اگر گناهی در دیگری می‌بینی در طبع انسانیت یک کاستی است، آن را جبران کن، آن فرد هم آدم می‌شود و خوب می‌شود. تو پاک‌ سازی را روی خودت انجام بده، تجربه شده (بعدش) خودت و همسر بهتر شدند. نظرات کاربران زیادی اثبات می‌کنند این تجربیات رو؛ و خدا شکر می‌کنیم یک قانون را و علت توجیهی و منطقی را. این پدیده در فیزیک کوانتوم دلیل را به ما می‌دهد. دعوت می‌کنم دوره پاک‌سازی کوانتومی را شرکت کنید و هزاران نفر نتیجه گرفته‌اند.» [1]

باید ابتدا بدانیم منظور از پاک‌سازی کوانتومی در نگاه افلاکی بتی چیست؟ افلاکی زیاد این اصطلاح پاک‌سازی کوانتومی را مطرح کرده و تقریباً محور اصلی سخنرانی و دوره‌های وی همین اصطلاح است؛ پاک‌سازی کوانتومی همان قانون جذب است با چاشنی مباحث شبه‌علمی فیزیک کوآنتوم. ادعا این است که در ذهن و ناخودآگاه انسان یک ذرات معنوی وجود دارد که این ذرات عامل مدیریت انسان و خوشبختی یا بدبختی او است.

حالا انسان می‌تواند با دستکاری و مدیریت این ذرات معنوی (که نوعی انرژی و دارای موج و فرکانس هستند) به موفقیت برسد. اصطلاحاً می‌گویند ما با پاکسازی کوانتومی برخی ذرات را فعال می‌کنیم، این ذرات با فعال شدن در درون انسان باعث فعال شدن ذراتی با همان موضوع در کائنات شده و با این کار ثروت و موفقیت را به دست می‌آوریم. در اینجا کائنات ثروت و موفقیت را برای انسانی که پاکسازی کوآنتومی می‌کند مهیا می‌کنند. پاکسازی کوانتومی همان قانون جذب با یک روکش شبه‌ علمی است؛ افلاکی برای سوء استفاده از اعتماد مردم به علوم تجربی (ساینس)، یک توجیه فیزیکی برای قانون جذب ضمیمه کرده و با مباحث شبه‌علمی به شیادی و کلاهبرداری معنوی می‌پردازد.

پی‌نوشت:

[1]. فیلم و صوت آقای افلاکی نزد نگارنده و کانال‌های افلاکی موجود است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=64452

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!