1

داعش منتظر ۹ ژوئن است!

  • کد خبر : 64541
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۵۵
داعش منتظر ۹ ژوئن است!
تهدید رویدادهای ورزشی از سوی رسانه‌های داعش همچنان ادامه دارد. یکی از این رویدادها در روز ۹ ژوئن برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، رسانه جدید «ناشر پاکستان» پوستری با محتوای تهدید بازی کریکت هند و پاکستان در روز ۹ ژوئن از مجموعه رقابت‌های جام جهانی کریکت که قرار است در آمریکا و هند غربی برگزار شود منتشر کرد.

ناشر پاکستان پیش از این نیز این بازی کریکت که قرار است در نیویورک برگزار شود را در یک ویدئو مورد تهدید قرار داده بود. آنچه خود را ولایت پاکستان داعش می‌خواند پیش از این تیم کریکت نیوزلند که به پاکستان آمده بود و همچنین جدای از بازی هند و پاکستان، جام جهانی ۲۰۲۴ کریکت را تهدید کرده بود.

پس از کشتار مسکو، برخی از رسانه‌های وابسته به داعش موجی از تهدید رویدادهای ورزشی را آغاز کردند. درواقع این تهدیدات بیشتر برای برانگیختن گرگ‌های تنها در جهت انجام عملیات و ایجاد ذهنیت رعب و وحشت صادر می‌شوند.

لازم به ذکر است که پیش از این مؤسسه «ندائی حق» به تولید محتوای اردو زبان برای داعش می‌پرداخت. اخیرا لوگوی دیگری تحت عنوان «ناشر پاکستان» به طور فزاینده‌ای به تولید محتوا به زبان اردو و گاهی به زبان انگلیسی می‌پردازد.

گفتنی است که با افزایش تولیدات رسانه‌ای داعش به زبان اردو، عملیات‌های این گروه تروریستی در پاکستان نیز افزایش یافته‌است. داعش در ۲۰ روز گذشته دست کم چهار عملیات از جمله دو عملیات در کویته و یک عملیات در مناطق دیگر بلوچستان پاکستان و یک عملیات نیز در باجور واقع در شمال غرب پاکستان به انجام رسانده‌است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=64541

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!